ˆ

Ogłoszenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenia o wolnych stanowiskach urzędniczych /Oferty do dnia 16 grudnia 2005 r.

Informacja ogłoszona dnia 2005-11-30 15:47:06 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Młodszy Referent w Wydziale Finansowo Budżetowym -2, Młodszy Referent w Gminnym Centrum Informacji -2

B.1110-II/1/05 Żagań,                   dnia 30 listopada 2005 r.

Dot. ogłoszenia o wolnych stanowiskach urzędniczych

Działając na podstawie art. 3a, ust. 4 ustawy z dnia 6 maja 2005 r. o zmianie ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządowych kolegiach odwoławczych i ustawy o systemie oświaty (Dz.U. Nr 122, poz. 1020), Burmistrz Miasta Żagań informuje, że w Urzędzie Miasta Żagań 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17, istnieją następujące wolne stanowiska urzędnicze:
1) Młodszy Referent w Wydziale Finansowo Budżetowym – 1 stanowisko,
2) Młodszy Referent w Wydziale Finansowo Budżetowym – 1 stanowisko,
3) Młodszy Referent w Gminnym Centrum Informacji – 2 stanowiska.

Ogłoszenie o naborze kandydatów na te stanowiska określa warunki jakie powinni spełniać kandydaci ubiegający się o zatrudnienie.
 
Burmistrz Miasta Żagań
Sławomir Kowal

Warunki jakie powinni spełniać kandydaci ubiegający się o zatrudnienie

B.1110-II/1/05 Żagań,          dnia 30 listopada 2005 r.

Burmistrz Miasta Żagań
ogłasza nabór na następujące stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Żagań,
68-100 Żagań, pl. Słowiański 17:
1. Młodszy Referent w Wydziale Finansowo Budżetowym – I
1/ kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:
- wykształcenie co najmniej średnie ekonomiczne,
- biegła obsługa komputera,
- znajomość niezbędnych przepisów, w tym ustawy o podatku od towarów i usług oraz rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku
od towarów i usług,
- umiejętność sporządzania faktur VAT,
- komunikatywność, dyspozycyjność, samodzielność w działaniu, odporność na stres,
- odpowiednie do pracy warunki zdrowotne,
- kandydat nie był karany i nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne.
2/ na stanowisku Młodszego Referenta w Wydziale Finansowo Budżetowym – I przewidziany jest do wykonywania następujący zakres zadań:
- fakturowanie dzierżaw, sprzedaży nieruchomości i wieczystego użytkowania,
- ewidencjonowanie wpłat niepodatkowych wierzytelności Gminy,
- windykacja niepodatkowych wierzytelności Gminy,
- prowadzenie rejestru sprzedaży dla celów podatku od towarów i usług, którego podatnikiem jest Urząd Miasta,
- sporządzanie deklaracji VAT
- prowadzenie spraw dotyczących udzielania ulg w zapłacie niepodatkowych wierzytelności Gminy.
3/ wymagane dokumenty:
a) uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
b) curriculum vitae,
c) dyplom ukończenia studiów wyższych lub świadectwo ukończenia szkoły średniej (zaświadczenie o kontynuowaniu studiów wyższych jeżeli kandydat studiuje),
d) dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje zawodowe,
e) zaświadczenia potwierdzające staż pracy,
f) świadectwo z ostatniego miejsca zatrudnienia lub zaświadczenie o zatrudnieniu jeżeli kandydat aktualnie świadczy pracę,
g) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy,
h) oświadczenie, że kandydat nie był karany oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
i) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 19997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 i Nr 153, poz. 1271),
4/ dokumenty wymienione w poz. 3/ lit.c,d,e,f,g mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem notarialnie lub przez Sekretarza Miasta.
5/ dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach, z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs na stanowisko Młodszego Referenta w WFB-I”, w terminie do dnia 16 grudnia 2005 r. włącznie, w sekretariacie Urzędu Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17.

2. Młodszy Referent w Wydziale Finansowo Budżetowym - II
1/ kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:
- wykształcenie co najmniej średnie ekonomiczne,
- biegła obsługa komputera,
- znajomość niezbędnych przepisów, w tym ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości,
- komunikatywność, dyspozycyjność, samodzielność w działaniu, odporność na stres,
- odpowiednie do pracy warunki zdrowotne,
- kandydat nie był karany i nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne.
2/ na stanowisku Młodszego Referenta w Wydziale Finansowo Budżetowym – II przewidziany jest do wykonywania następujący zakres zadań:
- prowadzenie komputerowej księgowości syntetycznej i analitycznej w zakresie organu finansowego,
- prowadzenie ewidencji wpłat niepodatkowych należności budżetowych Gminy, z tytułu:
› dzierżawy gruntów komunalnych, t.j. gruntów na targowiskach, gruntów rolnych, gruntów pod garażami,
› sprzedaży lokali komunalnych i użytkowych,
› opłat z tytułu wieczystego użytkowania nieruchomości,
› przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
› sprzedaży drewna opałowego,
› wykupu specyfikacji istotnych warunków zamówienia przy przetargach organizowanych przez Urząd Miasta,
› innych niepodatkowych należności budżetu Gminy,
- podejmowanie stosownych czynności zmierzających do wyegzekwowania w/w niepodatkowych należności Gminy,
- gromadzenie niezbędnych dokumentów oraz przygotowywanie projektów decyzji w zakresie udzielania ulg w płatnościach w/w niepodatkowych wierzytelności Gminy zgodnie z zasadami uchwalonymi przez Radę Miasta Żagań,
- rozliczanie dotacji przedmiotowych i podmiotowych otrzymywanych z budżetu miasta przez zakłady budżetowe,
- rozliczanie dotacji podmiotowych, celowych i inwestycyjnych otrzymywanych z budżetu miasta przez instytucje kultury.
3/ wymagane dokumenty:
a) uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
b) curriculum vitae,
c) dyplom ukończenia studiów wyższych lub świadectwo ukończenia szkoły średniej (zaświadczenie o kontynuowaniu studiów wyższych jeżeli kandydat studiuje),
d) dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje zawodowe,
e) zaświadczenia potwierdzające staż pracy,
f) świadectwo z ostatniego miejsca zatrudnienia lub zaświadczenie o zatrudnieniu jeżeli kandydat aktualnie świadczy pracę,
g) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy,
h) oświadczenie, że kandydat nie był karany oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
i) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych )Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 i Nr 153, poz. 1271),

4/ dokumenty wymienione w poz. 3/ lit.c,d,e,f,g mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem notarialnie lub przez Sekretarza Miasta.
5/ dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach, z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs na stanowisko Młodszego Referenta w WFB - II”, w terminie do dnia 16 grudnia 2005 r. włącznie, w sekretariacie Urzędu Miasta Żagań, 68-100 Żagań,
pl. Słowiański 17.

3. Młodszy Referent w Gminnym Centrum Informacji – 2 stanowiska
1/ kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:
a) n i e z b ę d n e
- wykształcenie co najmniej średnie,
- biegła znajomość komputera, bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego Windows, znajomość pakietu Microsoft Office (WORD, EXCEL, OUTLOOK), biegłe posługiwanie się
Internetem, umiejętność administrowania stron internetowych w systemie zarządzania treścią CMS,
- umiejętność redagowania pism, CV i listów motywacyjnych,
- znajomość lokalnego rynku pracy oraz zdolność do nawiązywania współpracy z przedsiębiorcami,
- obsługa urządzeń biurowych (fax, ksero, skanowanie, bindowanie),
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność, zdolności negocjacyjne, samodzielność w działaniu, odporność na stres,
- odpowiednie warunki zdrowotne,
- kandydat nie był karany i nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne,
b) d o d a t k o w e
- znajomość języka obcego (angielskiego, francuskiego, niemieckiego, poparta stosownymi certyfikatami),
- znajomość komputerowych programów graficznych,
2/ na stanowisku Młodszego Referenta w Gminnym Centrum Informacji przewidziany jest do wykonywania następujący zakres zadań:
- ścisła współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie aktywizacji osób bezrobotnych i wymiany bazy danych,
- prowadzenie bazy danych lokalnego rynku pracy oraz przedsiębiorstw,
- współpraca z przedsiębiorcami w sprawie udostępniania bazy danych osób poszukujących pracy i zapotrzebowania przedsiębiorców na pracowników,
- przygotowywanie szkoleń aktywizujących osoby bezrobotne do poszukiwania pracy,
- prowadzenie aktualizacji zapisów na stronach internetowych Gminnego Centrum Informacji oraz Urzędu Miasta,
- pomoc przy tworzeniu dokumentów aplikacyjnych zgłaszającym się do GCI osobom,
- prowadzenie informacji turystycznej,
3/ wymagane dokumenty:
a) uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
b) curriculum vitae,
c) dyplom ukończenia studiów wyższych lub świadectwo ukończenia szkoły średniej (zaświadczenie o kontynuowaniu studiów wyższych jeżeli kandydat studiuje),
d) dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje zawodowe,
e) zaświadczenia potwierdzające staż pracy,
f) świadectwo z ostatniego miejsca zatrudnienia lub zaświadczenie o zatrudnieniu jeżeli kandydat aktualnie świadczy pracę,
g) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy,
h) oświadczenie, że kandydat nie był karany oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
i) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 i Nr 153, poz. 1271).
4/ dokumenty wymienione w poz. 3/ list. c,d,e,f,g mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem notarialne lub przez Sekretarza Miasta.
5/ dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach, z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem ”Konkurs na stanowisko Młodszego Referenta w GCI”, w terminie do dnia 16 grudnia 2005 r. włącznie, w sekretariacie Urzędu Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17.
 
Burmistrz Miasta Żagań
Sławomir Kowal


Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Artemiusz Władyka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-11-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Artemiusz Władyka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-11-30 15:45:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-11-30 15:47:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2005-11-30 15:47:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5760 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »