ˆ

Ogłoszenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenia o wolnych stanowiskach urzędniczych /Oferty do dnia 19 stycznia 2006 r.

Informacja ogłoszona dnia 2006-01-05 10:26:21 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

B.1110-II/1/06                                                    Żagań, dnia 4 stycznia 2006 r.

Dot. ogłoszenia o wolnych stanowiskach urzędniczych

Działając na podstawie art. 3a, ust. 4 ustawy z dnia 6 maja 2005 r. o zmianie ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządowych kolegiach odwoławczych i ustawy o systemie oświaty (Dz.U. Nr 122, poz. 1020), Burmistrz Miasta Żagań informuje, że w Urzędzie Miasta Żagań 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17, istnieją następujące wolne stanowiska urzędnicze:
1) Główny Specjalista – Architekt w Wydziale Rozwoju, Architektury i Budownictwa Miasta,

2) Młodszy Referent w Wydziale Finansowo Budżetowym.

Ogłoszenie o naborze kandydatów na te stanowiska określa warunki jakie powinni spełniać kandydaci ubiegający się o zatrudnienie.


 
Burmistrz Miasta Żagań
Sławomir Kowal

Akapit nr 2 - brak tytułu

B.1110-II/1/06                                                                                         Żagań, dnia 4 stycznia 2006 r.
 
 
 
Burmistrz Miasta Żagań
ogłasza nabór
na następujące stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Żagań,
 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17:
 
 
1.  Główny Specjalista – Architekt w Wydziale Rozwoju, Architektury i Budownictwa Miasta
1/ kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:
  • wykształcenie wyższe z zakresu architektury lub kierunkowe z zakresu gospodarki przestrzennej (urbanistyki),
  • uprawnienia zawodowe z zakresu architektury lub urbanistyki,
  • przynależność do izby samorządu zawodowego architektów lub urbanistów,
  • biegła obsługa komputera,
  • znajomość obowiązujących przepisów i procedur administracyjnych,
  • znajomość języka niemieckiego lub angielskiego,
  • komunikatywność, dyspozycyjność, samodzielność w działaniu, odporność na stres,
  • odpowiednie do pracy warunki zdrowotne.
2/ na stanowisku Głównego Specjalisty – Architekta przewidziany jest do wykonywania m.in. następujący zakres zadań:
  • przygotowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy,
  • przygotowywanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisami wykonawczymi do ustawy,
  • opiniowanie inwestycji miejskich,
  • prowadzenie gminnej ewidencji zabytków,
  • współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie ochrony zabytków,
  • przygotowywanie i prowadzenie spraw w zakresie utrzymania ładu przestrzennego,
  • przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta oraz zarządzeń Burmistrza w ramach właściwości Wydziału,
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi w zakresie spraw prowadzonych przez Wydział.
3/ wymagane dokumenty, które powinna zawierać oferta:
a.        uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
b.        curriculum vitae,
c.        dyplom ukończenia studiów wyższych,
d.        dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia, kwalifikacje zawodowe itp.,
e.       zaświadczenia potwierdzające staż pracy, w tym zaświadczenie o zatrudnieniu jeżeli kandydat aktualnie świadczy pracę
f.         zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy,
g.        oświadczenie, że kandydat nie był karany oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
h.        oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 i Nr 153, poz. 1271),
4/ dokumenty wymienione w poz. 3/ lit. c, d, e, f, mogą być złożone w formie kserokopii,  potwierdzonych za zgodność z oryginałem notarialnie lub przez Sekretarza Miasta, Skarbnika, Zastępcę Burmistrza albo Burmistrza Miasta (odpowiednio w Gminie).
5/ dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach, z podanym adresem kandydata i dopiskiem „Konkurs na stanowisko Głównego Specjalisty – Architekta”, w terminie do dnia 19 stycznia 2006 r., w sekretariacie Urzędu Miasta Żagań, 68-100 Żagań,  pl. Słowiański 17.
 
 --------------------------------------------------------------
 
2. Młodszy Referent w Wydziale Finansowo Budżetowym
1/ kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:
  • wykształcenie co najmniej średnie ekonomiczne,
  • biegła obsługa komputera, 
  • komunikatywność, dyspozycyjność, samodzielność w działaniu, odporność na stres,
  • odpowiednie do pracy warunki zdrowotne,
  • kandydat nie był karany i nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne,
2/ na stanowisku Młodszego Referenta w Wydziale Finansowo Budżetowym  przewidziany jest  do wykonywania następujący zakres zadań:
  • bieżące sporządzanie poleceń przelewów do banku z tytułu zapłaty zobowiązań wynikających z otrzymanych 
  • faktur, rachunków, dyspozycji i przekazywanie do realizacji przez bank w formie elektronicznej lub papierowej,
  • rozliczanie i kontrola uiszczeń mandatów karnych kredytowych nałożonych przez Straż Miejską,
  • rozliczanie i kontrola uiszczeń opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych,
  • terminowe wysyłanie upomnień do zobowiązanych oraz wystawianie tytułów wykonawczych i kierowanie ich do właściwych terytorialnie Urzędów Skarbowych celem ściągnięcia zaległości z mandatów i opłat za zajęcie pasa drogowego w trybie egzekucji administracyjnej,
  • prowadzenie gospodarki drukami ścisłego zarachowania,
  • prowadzenie i rozliczanie konta sum depozytowych,
  • rozliczanie dodatków mieszkaniowych,
  • zastępowanie kasjera.
3/ wymagane dokumenty, które powinna zawierać oferta:
a.        uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
b.        curriculum vitae,
c.        dokument potwierdzający posiadane wykształcenie,
d.        dokumenty potwierdzające staż pracy jeżeli kandydat pracował lub pracuje,
e.        zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy,
f.         oświadczenie, że kandydat nie był karany oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
g.        oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 i Nr 153, poz. 1271).
 
4/ dokumenty wymienione w poz. 3/ lit. c, d, e mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem notarialne lub przez Sekretarza Miasta, Skarbnika,  Zastępcę Burmistrza albo Burmistrza Miasta (odpowiedni w Gminie).
5/ dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach, z podanym adresem kandydata i dopiskiem  Konkurs na stanowisko Młodszego Referenta w WFB””, w terminie do dnia 19 stycznia 2006 r. w  sekretariacie Urzędu Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17.
 
 
Burmistrz Miasta Żagań
Sławomir Kowal
 
_______________________________
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Artemiusz Władyka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Artemiusz Władyka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-05 10:15:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-05 10:26:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-05 10:26:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4181 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony