ˆ

Ogłoszenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenia o wolnych stanowiskach urzędniczych. Termin składania ofert do dnia 7 lipca 2006r.

Informacja ogłoszona dnia 2006-06-19 12:57:06 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

B. 1110 – II / 5 / 06
Dotyczy: ogłoszenia o wolnych stanowiskach urzędniczych.


Działając na podstawie art. 3a ust. 4 ustawy z dnia 6.05.2005r. o zmianie ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządowych kolegiach odwoławczych i ustawy o systemie oświaty (Dz. U. Nr122, poz. 1020), Burmistrz Miasta Żagań informuje, że w Urzędzie Miasta Żagań, pl. Słowiański 17, istnieją następujące wolne stanowiska urzędnicze:
1) Inspektor w Wydziale Rozwoju, Architektury i Budownictwa Miasta,
2) Podinspektor w Wydziale Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków Pomocowych,
3) Podinspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Infrastruktury Technicznej i Ekologii,
4) Młodszy Referent w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Infrastruktury Technicznej i Ekologii.

Ogłoszenie o naborze kandydatów na ww. stanowiska określa warunki, jakie powinni spełniać kandydaci na te stanowiska.

Burmistrz Miasta Żagań
Sławomir Kowal

Warunki

Żagań 20.06.2006r.

B. 1110 – II / 5 / 06
Burmistrz Miasta Żagań
ogłasza nabór
na następujące wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Żagań
68 – 100 Żagań, pl. Słowiański 17


1. Inspektor w Wydziale Rozwoju, Architektury i Budownictwa Miasta.
1) kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne, z uprawnieniami budowlanymi w zakresie instalacyjnym przez co najmniej 3 – letni staż pracy,
- znajomość obowiązujących przepisów, w tym ustaw o zamówieniach publicznych, o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków, o samorządzie gminnym,
- umiejętność „czytania” dokumentacji technicznej,
- umiejętność samodzielnego redagowania pism,
- umiejętność obsługi komputera,
- odpowiednie warunki zdrowotne,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność, samodzielność w działaniu, odporność na stres.
2) na ww. stanowisku przewidziany jest do wykonania następujący zakres zadań:
- przygotowywanie i realizacja inwestycji związanych z infrastrukturą techniczną,
- prowadzenie spraw z zakresu ochrony środowiska i uciepłownienia miasta,
- prowadzenie spraw wynikających z ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, w tym opiniowanie taryf,
- prowadzenie spraw dotyczących melioracji szczegółowych,
- nadzorowanie działalności podmiotu eksploatującego sieci wodociągowe i kanalizacyjne, stanowiące mienie gminne,
- nadzorowanie realizacji zadań z zakresu eksploatacji sieci kanalizacji deszczowej i studni chłonnych,
- nadzorowanie eksploatacji fontann miejskich.
3) wymagane dokumenty, które powinna zawierać oferta:
a) uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
b) curriculum vitae,
c) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, uprawnienia, umiejętności i kwalifikacje zawodowe,
d) zaświadczenia potwierdzające posiadany staż pracy, w tym zaświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje,
e) oświadczenia kandydata, że:
- nie był karany oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
- wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 i Nr 153, poz. 1271 ),
- kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami.
4) Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach, z podanym adresem kandydata i dopiskiem „Konkurs na stanowisko Inspektora w WRAB”, w terminie do dnia 7 lipca 2006r. w Sekretariacie Urzędu Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17.

2. Podinspektor w Wydziale Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków Pomocowych.
1) kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:
a) niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- znajomość zagadnień związanych z pozyskiwaniem środków pomocowych,
- umiejętność obsługi komputera,
- odpowiednie warunki zdrowotne,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność, samodzielność w działaniu, odporność na stres.
b) dodatkowe:
- udokumentowane doświadczenie w pozyskiwaniu środków pomocowych w administracji,
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
2) na ww. stanowisku przewidziany jest do wykonywania następujący zakres działań:
- pozyskiwanie pozabudżetowych źródeł finansowania zadań gminy,
- opracowywanie wniosków aplikacyjnych i składanie ich do odpowiednich instytucji,
- pomoc w rozliczaniu wniosków, na które została przyznana dotacja,
- prowadzenie ewidencji złożonych i rozliczonych wniosków,
- wyszukiwanie informacji na temat aktualnych programów pomocowych oraz informowanie wydziałów Urzędu Miasta i podległych jednostek organizacyjnych gminy o możliwych do podjęcia działaniach zmierzających do zrealizowania tych programów,
- prowadzenie promocji programów będących w trakcie realizacji bądź już zakończonych.
3) wymagane dokumenty, które powinna zawierać oferta:
a) uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
b) curriculum vitae,
c) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, uprawnienia, umiejętności i kwalifikacje zawodowe,
d) zaświadczenia potwierdzające posiadany staż pracy, w tym zaświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje,
e) oświadczenia kandydata, że:
- nie był karany oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
- wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 i Nr 153, poz. 1271 ),
- kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami.
4) Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach, z podanym adresem kandydata i dopiskiem „Konkurs na stanowisko Podinspektora w WZP”, w terminie do dnia 7 lipca 2006r. w Sekretariacie Urzędu Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17.

3. Podinspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Infrastruktury Technicznej i Ekologii.
1) kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:
- wykształcenie średnie, preferowane wyższe – administracyjne lub z zakresu gospodarowania nieruchomościami.
W przypadku wykształcenia średniego niezbędne jest posiadanie co najmniej 3 – letniego stażu pracy,
- znajomość obowiązujących przepisów, w tym ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość podstawowych zagadnień z zakresu geodezji, w tym umiejętność „czytania” treści mapy zasadniczej i pokrewnych,
- biegła znajomość obsługi komputera,
- odpowiednie warunki zdrowotne,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność, samodzielność w działaniu, odporność na stres.
2) na ww. stanowisku przewidywany jest do wykonania następujący zakres zadań:
- przygotowywanie projektów podziałów geodezyjnych nieruchomości komunalnych,
- nadawanie numeracji porządkowej,
- prowadzenie rejestru numeracji nieruchomości wraz z aktualizacją mapy numeracji,
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem terenów pod budownictwo mieszkaniowe,
- przygotowywanie nieruchomości komunalnych do sprzedaży w drodze przetargu,
- prowadzenie spraw związanych z obrotem nieruchomościami (komunalizacja, zamiana, sprzedaż),
- opracowywanie informacji i sprawozdań GUS, wg. potrzeb.
3) wymagane dokumenty, które powinna zawierać oferta:
a) uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
b) curriculum vitae,
c) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, uprawnienia, umiejętności i kwalifikacje zawodowe,
d) zaświadczenia potwierdzające posiadany staż pracy, w tym zaświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje,
e) oświadczenia kandydata, że:
- nie był karany oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
- wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 i Nr 153, poz. 1271 ),
- kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami.
4) Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach, z podanym adresem kandydata i dopiskiem „Konkurs na stanowisko Podinspektora w WGNIE”, w terminie do dnia 7 lipca 2006r. w Sekretariacie Urzędu Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17.

4. Młodszy Referent w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Infrastruktury Technicznej i Ekologii.
1) kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:
- wykształcenie średnie, preferowane wyższe – administracja lub ochrona środowiska,
- znajomość obowiązujących przepisów, w tym Prawa ochrony środowiska oraz Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość podstawowych zagadnień z ochrony środowiska,
- biegła znajomość obsługi komputera,
- odpowiednie do pracy warunki zdrowotne,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność, samodzielność w działaniu, odporność na stres.
2) na ww. stanowisku przewidywany jest do wykonania następujący zakres zadań:
- realizacja zadań wynikająca z ustaw Prawo ochrony środowiska, o odpadach oraz przyrodzie,
- wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów,
- prowadzenie postępowań w zakresie samowolnych wycinek drzew i krzewów,
- prowadzenie nadzoru i interwencje w sprawach naruszania zasad ochrony środowiska,
- opiniowanie działalności związanej z wytwarzaniem i gospodarką odpadami niebezpiecznymi,
- prowadzenie spraw z zakresu edukacji ekologicznej,
- współpraca z gminnym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz nadzór nad realizacją zadań finansowych z tego Funduszu.
3) 3) wymagane dokumenty, które powinna zawierać oferta:
a) uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
b) curriculum vitae,
c) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, uprawnienia, umiejętności i kwalifikacje zawodowe,
d) zaświadczenia potwierdzające posiadany staż pracy, w tym zaświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje,
e) oświadczenia kandydata, że:
- nie był karany oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
- wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 i Nr 153, poz. 1271),
- kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami.
4) Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach, z podanym adresem kandydata i dopiskiem „Konkurs na stanowisko Młodszego Referenta w WGNIE” w terminie do dnia 7 lipca 2006r. w Sekretariacie Urzędu Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17.

Burmistrz Miasta Żagań
Sławomir Kowal

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Wiadomska-Łażewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-06-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Wiadomska-Łażewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-06-19 12:53:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-06-19 12:57:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-06-19 12:57:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5653 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony