ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: ZAMELDOWANIE W DRODZE DECYZJI ADMINISTRACYJNEJDrukuj informacjęSprawa: ZAMELDOWANIE W DRODZE DECYZJI ADMINISTRACYJNEJ

Szczegóły informacji

ZAMELDOWANIE W DRODZE DECYZJI ADMINISTRACYJNEJ

Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2014-07-23 13:22:25

Termin załatwienia

1. Nie później niż w ciągu miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu 2 miesięcy 2. Termin ten może zostać przedłużony i wówczas organ powiadamia o tym strony, wyznaczając nowy termin załatwienia sprawy.

Osoba kontaktowa

Katarzyna Fidik - pokój nr 165

Miejsce załatwienia

ul. Szprotawska 4 (Pałac Książęcy) pok. nr 165

Telefon kontaktowy

68 477 10 54

Adres e-mail

k.fidik@um.zagan.pl
info@um.zagan.pl

Sposób załatwienia

W wyniku przeprowadzonego postępowania organ wydaje decyzję administracyjną, która w zależności od ustalonych okoliczności sprawy przybiera postać :
  1. decyzji administracyjnej o zameldowaniu,
  2. decyzji administracyjnej o braku podstaw do zameldowania ( odmowa ),
  3. decyzji administracyjnej o umorzeniu postępowania,
  4. decyzji administracyjnej zawieszającej postępowanie (wydania w sytuacji, gdy rozstrzygnięcie sprawy jest uzależnione od wcześniejszego wyjaśnienia istotnej w sprawie okoliczności przez sąd powszechny lub inny organ.

Miejsce odbioru

ul. Szprotawska 4 (Pałac Książęcy) pok. nr 165

Wymagane Dokumenty

  1. Umotywowany wniosek o zameldowanie
  2. Do wglądu, jeśli osoba jest w posiadaniu dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do lokalu,
  3. Dowód osobisty osoby załatwiającej sprawę lub inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości,
  4. W przypadku pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa.
  5. Dowód wpłaty
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia

Czas realizacji

  1. Nie później niż w ciągu miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu 2 miesięcy
  2. Termin ten może zostać przedłużony, organ powiadamia o tym strony postępowania, wyznaczając nowy termin załatwienia sprawy.

Opłaty

  1. Opłata administracyjna w wysokości 10,00 zł za wydanie na wniosek decyzji administracyjnej
  2. Opłatę można wnieść w kasie Urzędu Miasta Żagań lub wpłacić na konto Urząd Miasta Żagań nr konta:  66 1090 2558 0000 0006 4000 0100

Tryb odwoławczy

  1. Od decyzji przysługuje stronom prawo wniesienia odwołania do Wojewody Lubuskiego w Gorzowie Wielkopolskim za pośrednictwem Burmistrza Miasta Żagań w terminie 14 dni od daty jej doręczenia (art. 127 § 1 i 2 i art. 129 § 1 i 2 kpa).
  2. W trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią  ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna (art. 127a § 1 i 2 kpa).

Uwagi

W toku prowadzonego postępowania organ administracji kompletuje materiał dowodowy w postaci, zeznań świadków, wyjaśnień stron postępowania, rozprawy administracyjnej, wizji lokalnych , informacji Straży Miejskiej, Policji oraz innych urzędów i instytucji w celu ustalenia stanu faktycznego będącego podstawą do wydania decyzji w sprawie.
 

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności
  2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
  3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Grażyna Niklewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-07-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Niklewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-07-23 13:22:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marian Senyk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-07-23 13:22:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marian Senyk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-08-10 13:07:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1827 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony