ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B.2110.II.2.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: B.2110.II.2.2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Planowania Strategicznego i Zarządzania Środkami Zewnętrznymi

Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Planowania Strategicznego i Zarządzania Środkami Zewnętrznymi

Data udostępnienia: 2015-04-10

Ogłoszono dnia: 2015-04-10 przez Magdalena Wiadomska – Łażewska

Termin składania dokumentów: 2015-04-27 15:30:00

Nr ogłoszenia: B.2110.II.2.2015

Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe magisterskie,
  • co najmniej 2 letni staż pracy, w tym minimum 1 rok w zakresie realizacji projektów ze środków Unii Europejskiej,
  • spełnianie wymagań określonych w art.6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2014.1202 j.t.),
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • znajomość niezbędnych przepisów, w tym: ustawa o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o pracownikach samorządowych,
  • znajomość zasad i wymogów z zakresie wykorzystania funduszy Unii Europejskiej przez samorządy i jednostki podległe,
  • doświadczenie w realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej na przynajmniej jednym z etapów,
  • zdyscyplinowanie i pracowitość,  łatwość komunikowania się,
  • umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
  • kreatywność i umiejętność koncepcyjnego myślenia,
  • praktyczna umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Internet) oraz urządzeń biurowych.
  • kandydat nie był karany i nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne.
b. Wymagania dodatkowe:
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego w stopniu umożliwiającym  komunikację,
  • umiejętność przekazywania informacji i wiedzy (w tym doświadczenie wystąpień publicznych) w zakresie środków pomocowych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

na stanowisku Podinspektora w  Wydziale Planowania Strategicznego i Zarządzania Środkami Zewnętrznymi przewidziany jest do wykonania zakres zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Żagań, a w szczególności:
  • wyszukiwanie informacji na temat aktualnych programów pomocowych i innych źródeł finansowania zewnętrznego dla inwestycji miejskich oraz informowanie wydziałów Urzędu Miasta i jednostek podległych o możliwych działaniach do zrealizowania,
  • opracowanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie projektów ze środków zewnętrznych, w tym Unii Europejskiej i składanie ich do odpowiednich instytucji; monitorowanie realizacji projektów,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z aplikowaniem o zewnętrzne finansowanie projektów,
  • udzielanie informacji (w tym organizowanie spotkań informacyjnych) zainteresowanym podmiotom (m.in. jednostkom podległym i współpracującym, organizacjom pozarządowym, przedsiębiorcom ) w zakresie możliwości pozyskiwania środków pomocowych,
  • współpraca z organami samorządowymi i organizacjami społeczno-politycznymi, podmiotami gospodarczymi działającymi na terenie miasta i regionu oraz organami administracji rządowej w sprawach realizowanych przez Wydział,
  • monitorowanie sytuacji społeczno-gospodarczej w Gminie,
  • opracowanie, monitoring i aktualizacja strategii rozwoju Gminy we współpracy z Wydziałami Urzędu,
  • prowadzenie studiów i badań niezbędnych do prowadzenia polityki rozwoju Gminy,
  • współpraca z urzędami regionalnymi i centralnymi w kontekście planowania strategicznego,
  • realizacja zadań wynikających z uchwał Rady Miasta i opracowanie informacji ich wykonania w zakresie działania Wydziału,
  • przygotowywanie projektów uchwał na sesje Rady Miasta w zakresie zagadnień Wydziału,
  • przygotowywanie informacji publicznych do udostępnienia w Biuletynie Informacji Publicznych,
  • realizacji innych zadań powierzonych przez Naczelnika Wydziału.

V. Wymagane dokumenty:

  1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu;
  2. życiorys - curriculum vitae;
  3. kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje;
  4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego;
  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne;
  8. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów  (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami;
  10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej;
  11. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne: uzasadnienie przystąpienia do konkursu, CV powinny być opatrzone podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1182) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1202).”

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-04-27 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym;
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
 
prosimy o dopisanie na kopercie słów:
Nabór  na  Podinspektora WPS

VII. Informacje dodatkowe:

1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.
2. Warunki pracy na danym stanowisku:
  1. stanowisko pracy usytuowane jest w budynku Urzędu Miasta Żagań, ul. Jana Pawła II 15, z windą dla niepełnosprawnych,
  2. stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, niezbędne oprogramowanie, telefon,
  3. praca administracyjno – biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godzin, w tym przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  4. oświetlenie w pomieszczeniu biurowym – naturalne i sztuczne,
  5. wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesienno – zimowym – min.  + 18° C,
  6. dobry stan urządzeń higieniczno – sanitarnych oraz dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń.
3. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
4. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w  Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
5. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
6. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
7. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Wiadomska – Łażewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-04-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Wiadomska – Łażewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-04-10 13:52:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-04-10 13:54:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-10 13:36:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3385 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony