Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B.2110.II.2.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: B.2110.II.2.2015Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Planowania Strategicznego i Zarządzania Środkami Zewnętrznymi
Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Planowania Strategicznego i Zarządzania Środkami Zewnętrznymi
Data udostępnienia: 2015-04-10
Ogłoszono dnia: 2015-04-10 przez Magdalena Wiadomska – Łażewska
Termin składania dokumentów: 2015-04-27 15:30:00
Nr ogłoszenia: B.2110.II.2.2015
Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- co najmniej 2 letni staż pracy, w tym minimum 1 rok w zakresie realizacji projektów ze środków Unii Europejskiej,
- spełnianie wymagań określonych w art.6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2014.1202 j.t.),
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- znajomość niezbędnych przepisów, w tym: ustawa o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o pracownikach samorządowych,
- znajomość zasad i wymogów z zakresie wykorzystania funduszy Unii Europejskiej przez samorządy i jednostki podległe,
- doświadczenie w realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej na przynajmniej jednym z etapów,
- zdyscyplinowanie i pracowitość, łatwość komunikowania się,
- umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
- kreatywność i umiejętność koncepcyjnego myślenia,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Internet) oraz urządzeń biurowych.
- kandydat nie był karany i nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne.
b. Wymagania dodatkowe:
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego w stopniu umożliwiającym komunikację,
- umiejętność przekazywania informacji i wiedzy (w tym doświadczenie wystąpień publicznych) w zakresie środków pomocowych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
na stanowisku Podinspektora w Wydziale Planowania Strategicznego i Zarządzania Środkami Zewnętrznymi przewidziany jest do wykonania zakres zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Żagań, a w szczególności:
- wyszukiwanie informacji na temat aktualnych programów pomocowych i innych źródeł finansowania zewnętrznego dla inwestycji miejskich oraz informowanie wydziałów Urzędu Miasta i jednostek podległych o możliwych działaniach do zrealizowania,
- opracowanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie projektów ze środków zewnętrznych, w tym Unii Europejskiej i składanie ich do odpowiednich instytucji; monitorowanie realizacji projektów,
- prowadzenie dokumentacji związanej z aplikowaniem o zewnętrzne finansowanie projektów,
- udzielanie informacji (w tym organizowanie spotkań informacyjnych) zainteresowanym podmiotom (m.in. jednostkom podległym i współpracującym, organizacjom pozarządowym, przedsiębiorcom ) w zakresie możliwości pozyskiwania środków pomocowych,
- współpraca z organami samorządowymi i organizacjami społeczno-politycznymi, podmiotami gospodarczymi działającymi na terenie miasta i regionu oraz organami administracji rządowej w sprawach realizowanych przez Wydział,
- monitorowanie sytuacji społeczno-gospodarczej w Gminie,
- opracowanie, monitoring i aktualizacja strategii rozwoju Gminy we współpracy z Wydziałami Urzędu,
- prowadzenie studiów i badań niezbędnych do prowadzenia polityki rozwoju Gminy,
- współpraca z urzędami regionalnymi i centralnymi w kontekście planowania strategicznego,
- realizacja zadań wynikających z uchwał Rady Miasta i opracowanie informacji ich wykonania w zakresie działania Wydziału,
- przygotowywanie projektów uchwał na sesje Rady Miasta w zakresie zagadnień Wydziału,
- przygotowywanie informacji publicznych do udostępnienia w Biuletynie Informacji Publicznych,
- realizacji innych zadań powierzonych przez Naczelnika Wydziału.
V. Wymagane dokumenty:
- uzasadnienie przystąpienia do konkursu;
- życiorys - curriculum vitae;
- kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje;
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje;
- oryginał kwestionariusza osobowego;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne;
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;
- oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej;
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: uzasadnienie przystąpienia do konkursu, CV powinny być opatrzone podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1182) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1202).”VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2015-04-27 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym;
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
„Nabór na Podinspektora WPS ”
VII. Informacje dodatkowe:
1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.
2. Warunki pracy na danym stanowisku:
- stanowisko pracy usytuowane jest w budynku Urzędu Miasta Żagań, ul. Jana Pawła II 15, z windą dla niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, niezbędne oprogramowanie, telefon,
- praca administracyjno – biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godzin, w tym przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- oświetlenie w pomieszczeniu biurowym – naturalne i sztuczne,
- wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesienno – zimowym – min. + 18° C,
- dobry stan urządzeń higieniczno – sanitarnych oraz dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń.
3. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
4. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
5. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
6. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
7. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B.2110.II.2.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: B.2110.II.2.2015
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Magdalena Wiadomska – Łażewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-04-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Wiadomska – Łażewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-04-10 13:52:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-04-10 13:54:23 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-07-10 13:36:04 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3385 raz(y) |