ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B.2110.II.4.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: B.2110.II.4.2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. inwestycji w Wydziale Inwestycji i Zagospodarowania Przestrzennego

Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Inwestycji i Zagospodarowania Przestrzennego

Data udostępnienia: 2015-05-08

Ogłoszono dnia: 2015-05-08 przez Magdalena Wiadomska – Łażewska

Termin składania dokumentów: 2015-05-25 15:30:00

Nr ogłoszenia: B.2110.II.4.2015

Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe techniczne, (inż. budownictwa, środowiska, drogi i mosty lub pokrewne) pozwalające na prowadzenie przedstawionego zakresu spraw;
  • co najmniej 3-letni staż pracy;
  • spełnianie wymagań określonych w art.6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2014.1202 t.j.),
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • znajomość niezbędnych przepisów, w tym: Prawo budowlane, ustawa Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych,
  • wysoka kultura osobista, zdyscyplinowanie, kreatywność, łatwość komunikowania się,
  • umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
  • praktyczna umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Internet) oraz urządzeń biurowych.
  • kandydat nie był karany i nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne.
b. Wymagania dodatkowe:
  • doświadczenie zawodowe w dziedzinie realizacji zadań inwestycyjnych w przedsiębiorstwach wykonawczych, produkcyjnych bądź w administracji na stanowisku porównywalnym z ofertą,
  • mile widziane uprawnienia budowlane.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

na stanowisku Podinspektora ds. inwestycji w  Wydziale Inwestycji i Zagospodarowania Przestrzennego przewidziany jest do wykonania zakres zadań określonych  w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Żagań, a w szczególności:
  • koordynacja prac i nadzór nad zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi;
  • rozliczenie finansowe i rzeczowe przedmiotu zamówienia;
  • opracowywanie projektów planów rozwoju sieci drogowej i infrastruktury technicznej;
  • opracowywanie projektów planów finansowania budowy, przebudowy, remontu i utrzymania dróg;
  • koordynacja prac związanych z opracowywaniem projektów technicznych na potrzeby Gminy Żagań o statusie miejskim;
  • przygotowywanie niezbędnych materiałów do przeprowadzenia procedury przetargowej na roboty budowlane lub projektowe.

V. Wymagane dokumenty:

  1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu;
  2. życiorys - curriculum vitae;
  3. kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje;
  4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego;
  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne;
  8. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów  (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami;
  10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej;
  11. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne: uzasadnienie przystąpienia do konkursu, CV powinny być opatrzone podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1182) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1202).”

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-05-25 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym
c. Miejsce:
 
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
 
prosimy o dopisanie na kopercie słów:
Nabór  na  Podinspektora WIZ

VII. Informacje dodatkowe:

1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.
2. Warunki pracy na danym stanowisku:
  1. stanowisko pracy usytuowane jest w budynku Urzędu Miasta Żagań, pl. Słowiański 17, bez windy, z podjazdem dla niepełnosprawnych,
  2. stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, niezbędne oprogramowanie, telefon,
  3. praca administracyjno – biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godzin, w tym przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  4. oświetlenie w pomieszczeniu biurowym – naturalne i sztuczne,
  5. wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesienno – zimowym – min. + 18° C,
  6. dobry stan urządzeń higieniczno – sanitarnych oraz dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń.
3. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
4. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w  Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
5. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
6. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
7. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Wiadomska – Łażewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-05-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Wiadomska – Łażewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-05-08 13:29:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-05-08 13:30:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-31 12:24:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2520 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony