ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B.2110.II.9.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: B.2110.II.9.2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor w Wydziale Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego

Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego

Data udostępnienia: 2015-11-19

Ogłoszono dnia: 2015-11-19 przez Magdalena Wiadomska – Łażewska

Termin składania dokumentów: 2015-12-10 15:30:00

Nr ogłoszenia: B.2110.II.9.2015

Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe magisterskie – ekonomiczne ;
  • co najmniej 3-letni staż pracy;
  • spełnianie wymagań określonych w art.6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2014.1202 t.j.);
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
  • znajomość niezbędnych przepisów, w tym: ustawy o  samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu  postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • wysoka kultura osobista, zdyscyplinowanie, rzetelność, łatwość komunikowania się;
  • zdolność analitycznego i logicznego myślenia;
  • praktyczna umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Internet) oraz urządzeń biurowych;
  • kandydat nie był karany i nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne.
b. Wymagania dodatkowe:
  • doświadczenie w pracy na stanowisku dotyczącym zamówień publicznych lub zagadnień księgowych,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

na stanowisku Inspektora w Wydziale Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego jest do wykonania zakres zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Żagań, a w szczególności:
 
  1. sporządzenie rocznych  planów kontroli w podległych jednostkach organizacyjnych Gminy oraz  w Urzędzie Miasta,   
  2. organizowanie i prowadzenie kontroli  w podległych jednostkach organizacyjnych Gminy  oraz w Urzędzie Miasta, zgodnie z przyjętym planem kontroli oraz   na polecenie Burmistrza niezależnie od planu w trybie  kontroli doraźnej,
  3. sporządzenie protokołów z przeprowadzonych kontroli,
  4. opracowywanie wniosków i zaleceń pokontrolnych,
  5. prowadzenie rejestru oraz akt kontroli zgodnie z zasadami Instrukcji Kancelaryjnej,
  6. przyjmowanie wniosków o wszczęcie procedury  udzielenia zamówień publicznych o wartości powyżej 6 000 euro, a nieprzekraczającej 30 000 euro, 
  7. prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości powyżej 6 000 euro, a nieprzekraczających 30 000 euro – zgodnie z obowiązującymi  przepisami prawa,
  8. rozstrzyganie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów o udzielenie w/w  zamówień publicznych o wartości powyżej 6 000 euro, a nieprzekraczających 30 000 euro, 
  9. prowadzenie rejestru zamówień publicznych i zawieranych umów  w ramach zamówień publicznych powyżej 6 000 euro a nieprzekraczających 30 000 euro  oraz  sprawozdawczości w tym zakresie,
  10. udział w pracach komisji ds. przetargów na zbycie nieruchomości,
  11. przygotowywanie informacji publicznych do udostepnienia w Biuletynie Informacji Publicznej,
  12. realizacja  innych zadań  z zakresu pracy Wydziału, a powierzonych przez Naczelnika Wydziału.

V. Wymagane dokumenty:

  1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu;
  2. życiorys - curriculum vitae;
  3. kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje;
  4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego;
  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne;
  8. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów  (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami;
  10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej;
  11. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
 
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne: uzasadnienie przystąpienia do konkursu, CV powinny być opatrzone podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1182) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1202).”

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-12-10 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym;
na kopercie powinno być umieszczone imię i nazwisko kandydata;
c. Miejsce:
 
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
 
prosimy o dopisanie na kopercie słów:
Nabór  na  Inspektora WZP

VII. Informacje dodatkowe:

1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.
2. Warunki pracy na danym stanowisku:
  1. stanowisko pracy usytuowane jest w budynku Urzędu Miasta Żagań, ul. Jana Pawła II 15, z windą dla niepełnosprawnych,
  2. stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, niezbędne oprogramowanie, telefon,
  3. praca administracyjno – biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godzin, w tym przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  4. oświetlenie w pomieszczeniu biurowym – naturalne i sztuczne,
  5. wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesienno – zimowym – min.  + 18° C,
  6. dobry stan urządzeń higieniczno – sanitarnych oraz dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń.
3. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
4. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w  Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
5. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
6. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
7. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Wiadomska – Łażewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-11-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Wiadomska – Łażewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-11-19 12:57:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-11-19 12:58:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-02-09 10:27:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3797 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony