ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B.2110.II.2.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: B.2110.II.2.2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. inwestycji w Wydziale Inwestycji i Zagospodarowania Przestrzennego

Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Inwestycji i Zagospodarowania Przestrzennego

Data udostępnienia: 2017-01-05

Ogłoszono dnia: 2017-01-05 przez Magdalena Wiadomska – Łażewska

Termin składania dokumentów: 2017-01-26 15:30:00

Nr ogłoszenia: B.2110.II.2.2017

Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe inżynierskie,
  • co najmniej 3 – letni staż pracy,
  • spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U.2016.902);
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
  • znajomość niezbędnych przepisów, w tym: ustawy o drogach publicznych, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej.
b. Wymagania dodatkowe:
  • wykształcenie wyższe inżynierskie (preferowane z zakresu budownictwa, środowiska, dróg i mostów lub pokrewne) pozwalające na prowadzenie przedstawionego zakresu spraw,
  • doświadczenie zawodowe w dziedzinie realizacji zadań inwestycyjnych w przedsiębiorstwach wykonawczych, produkcyjnych bądź w administracji na stanowisku porównywalnym z ofertą,
  • praktyczna umiejętność obsługi komputera (pakiet Office, Internet) oraz urządzeń biurowych,
  • komunikatywność, dokładność, systematyczność, rzetelność, umiejętność logicznego myślenia, korzystania z przepisów, oraz wysławiania się i słuchania, umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw związanych z eksploatacją dróg gminnych.
  2. Nadzór nad bieżącym utrzymaniem nawierzchni ulic i chodników.
  3. Nadzór nad bieżącym utrzymaniem oznakowania pionowego i poziomego.
  4. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem parkingów znajdujących się na terenach komunalnych.
  5. Przygotowanie projektów decyzji dotyczących uzgodnienia lokalizacji sieci lub zjazdów w pasie drogowym.
  6. Przygotowanie projektów decyzji dotyczących zajęcia pasa drogowego.
  7. Przygotowanie projektów uchwał w sprawie zmiany kategorii dróg (pozbawienie lub zaliczenie do kategorii dróg gminnych).
  8. Współpraca z zarządcami dróg pozostałych kategorii.
  9. Realizacja zadań związanych z organizacją ruchu drogowego na drogach publicznych – przygotowanie  niezbędnych materiałów do przeprowadzenia procedury przetargowej na roboty budowlane lub projektowe.
  10. Inne wg potrzeb.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • stanowisko pracy usytuowane jest w budynku Urzędu Miasta Żagań, pl. Słowiański 17, bez windy, z podjazdem dla niepełnosprawnych,
  • stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, niezbędne oprogramowanie, telefon,
  • praca administracyjno – biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godzin, w tym przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • oświetlenie w pomieszczeniu biurowym – naturalne i sztuczne,
  • wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesienno – zimowym – min. + 18° C,
  • dobry stan urządzeń higieniczno – sanitarnych oraz dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu;
  2. życiorys - curriculum vitae;
  3. kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje;
  4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego;
  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne;
  8. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów  (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami;
  10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej;
  11. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
  12. odrębne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-01-26 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym;
 
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z napisem:
Nabór  na  Podinspektora WIZ
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
 

VII. Informacje dodatkowe:

  1. O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Żagań. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane;
  2. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w  Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
  3. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
  4. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
  5. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą po zakończeniu naboru.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Wiadomska – Łażewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-01-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Wiadomska – Łażewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-01-05 09:42:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-01-05 09:44:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-03-13 09:59:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3940 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony