Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B.2110.II.2.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: B.2110.II.2.2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor ds. inwestycji w Wydziale Inwestycji i Zagospodarowania Przestrzennego
Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Inwestycji i Zagospodarowania Przestrzennego
Data udostępnienia: 2017-01-05
Ogłoszono dnia: 2017-01-05 przez Magdalena Wiadomska – Łażewska
Termin składania dokumentów: 2017-01-26 15:30:00
Nr ogłoszenia: B.2110.II.2.2017
Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe inżynierskie,
- co najmniej 3 – letni staż pracy,
- spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U.2016.902);
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- znajomość niezbędnych przepisów, w tym: ustawy o drogach publicznych, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej.
b. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe inżynierskie (preferowane z zakresu budownictwa, środowiska, dróg i mostów lub pokrewne) pozwalające na prowadzenie przedstawionego zakresu spraw,
- doświadczenie zawodowe w dziedzinie realizacji zadań inwestycyjnych w przedsiębiorstwach wykonawczych, produkcyjnych bądź w administracji na stanowisku porównywalnym z ofertą,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera (pakiet Office, Internet) oraz urządzeń biurowych,
- komunikatywność, dokładność, systematyczność, rzetelność, umiejętność logicznego myślenia, korzystania z przepisów, oraz wysławiania się i słuchania, umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie spraw związanych z eksploatacją dróg gminnych.
- Nadzór nad bieżącym utrzymaniem nawierzchni ulic i chodników.
- Nadzór nad bieżącym utrzymaniem oznakowania pionowego i poziomego.
- Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem parkingów znajdujących się na terenach komunalnych.
- Przygotowanie projektów decyzji dotyczących uzgodnienia lokalizacji sieci lub zjazdów w pasie drogowym.
- Przygotowanie projektów decyzji dotyczących zajęcia pasa drogowego.
- Przygotowanie projektów uchwał w sprawie zmiany kategorii dróg (pozbawienie lub zaliczenie do kategorii dróg gminnych).
- Współpraca z zarządcami dróg pozostałych kategorii.
- Realizacja zadań związanych z organizacją ruchu drogowego na drogach publicznych – przygotowanie niezbędnych materiałów do przeprowadzenia procedury przetargowej na roboty budowlane lub projektowe.
- Inne wg potrzeb.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- stanowisko pracy usytuowane jest w budynku Urzędu Miasta Żagań, pl. Słowiański 17, bez windy, z podjazdem dla niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, niezbędne oprogramowanie, telefon,
- praca administracyjno – biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godzin, w tym przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- oświetlenie w pomieszczeniu biurowym – naturalne i sztuczne,
- wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesienno – zimowym – min. + 18° C,
- dobry stan urządzeń higieniczno – sanitarnych oraz dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- uzasadnienie przystąpienia do konkursu;
- życiorys - curriculum vitae;
- kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje;
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje;
- oryginał kwestionariusza osobowego;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne;
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;
- oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej;
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
- odrębne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-01-26 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym;
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z napisem:
„Nabór na Podinspektora WIZ ”
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
VII. Informacje dodatkowe:
- O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Żagań. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane;
- Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą po zakończeniu naboru.
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B.2110.II.2.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: B.2110.II.2.2017
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Magdalena Wiadomska – Łażewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-01-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Wiadomska – Łażewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-01-05 09:42:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-01-05 09:44:35 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-03-13 09:59:51 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3940 raz(y) |