ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B.2110.II.3.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: B.2110.II.3.2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor w Referacie Oświaty i Profilaktyki w Wydziale Oświaty, Kultury, Sportu i Komunikacji Społecznej

Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Oświaty, Kultury, Sportu i Komunikacji Społecznej

Data udostępnienia: 2017-01-05

Ogłoszono dnia: 2017-01-05 przez Magdalena Wiadomska – Łażewska

Termin składania dokumentów: 2017-01-26 15:30:00

Nr ogłoszenia: B.2110.II.3.2017

Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe,
  • co najmniej 3 – letni staż pracy,
  • spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U.2016.902);
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
  • znajomość niezbędnych przepisów, w tym: ustawa o systemie oświaty wraz z aktami wykonawczymi, Karta Nauczyciela, ustawa o opiece nad dziećmi do lat 3, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o dostępie do informacji publicznej.
b. Wymagania dodatkowe:
  • wykształcenie wyższe administracyjne,
  • doświadczenie zawodowe w pracy w administracji lub pracy na stanowisku porównywalnym z ofertą,
  • praktyczna umiejętność obsługi komputera (pakiet Office, Internet) oraz urządzeń biurowych,
  • komunikatywność, dokładność, systematyczność, rzetelność, umiejętność logicznego myślenia, korzystania z przepisów oraz umiejętność pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Realizacja całokształtu zadań Gminy wynikających z ustawy o systemie oświaty, a w szczególności:
    - działania w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych do szkoły,
    - przeprowadzanie postępowania administracyjnego w sprawie dofinansowania kosztów kształcenia młodocianych pracowników,
    - prowadzenie ewidencji niepublicznych szkół i przedszkoli,
    - działania w zakresie dotowania niepublicznych szkół i przedszkoli, w tym m.in. udzielanie dotacji, obciążenia innych gmin, których mieszkańcy uczęszczają do przedszkoli niepublicznych w Żaganiu, prowadzenie kontroli prawidłowości wykorzystania dotacji przyznanych przedszkolom i szkołom niepublicznym, praca w ramach Systemu Informacji Oświatowej,
    - przydzielenie godzin indywidualnego nauczania i kształcenia specjalnego,
    - realizacja Rządowych Programów w zakresie oświaty, ochrony zdrowia i pomocy społecznej, w tym m.in.: program „Wyprawka szkolna",
    - działania w zakresie dotacji udzielanych jednostkom samorządu terytorialnego z budżetu państwa, w szczególności dotacja na podręczniki i materiały ćwiczeniowe, dotacja przedszkolna.
  2. Realizacja zadań wynikających z ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3, w tym: udzielanie i rozliczanie dotacji dla niepublicznego żłobka i klubu dziecięcego, prowadzenie rejestru żłobków i klubów dziecięcych.
  3. Koordynowanie działań dotyczących prawidłowego funkcjonowania jednostek organizacyjnych podległych Gminie Żagań o statusie miejskim:
    miejskich przedszkoli, publicznych szkół podstawowych, publicznych gimnazjów, a w szczególności przygotowywanie oraz organizowanie: konkursów na dyrektorów jednostek, komisji dla nauczycieli ubiegających się o wyższy stopień awansu zawodowego na stopień nauczyciela mianowanego.
  4. Inne wg potrzeb.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • stanowisko pracy usytuowane jest w budynku Urzędu Miasta Żagań, pl. Słowiański 17, bez windy, z podjazdem dla niepełnosprawnych,
  • stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, niezbędne oprogramowanie, telefon,
  • praca administracyjno – biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godzin, w tym przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • oświetlenie w pomieszczeniu biurowym – naturalne i sztuczne,
  • wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesienno – zimowym – min. + 18° C,
  • dobry stan urządzeń higieniczno – sanitarnych oraz dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu;
  2. życiorys - curriculum vitae;
  3. kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje;
  4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego;
  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne;
  8. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów  (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami;
  10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej;
  11. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
  12. odrębne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-01-26 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym;
 
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z napisem:
Nabór  na  Podinspektora WOK
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
 
 

VII. Informacje dodatkowe:

  1. O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Żagań. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w  Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań.
  3. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
  4. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań.
  5. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą po zakończeniu naboru.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Wiadomska – Łażewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-01-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Wiadomska – Łażewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-01-05 14:12:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-01-05 14:13:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-03-13 09:52:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4594 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony