ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B.2110.II.5.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: B.2110.II.5.2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska

Data udostępnienia: 2017-04-25

Ogłoszono dnia: 2017-04-25 przez Magdalena Wiadomska – Łażewska

Termin składania dokumentów: 2017-05-17 15:30:00

Nr ogłoszenia: B.2110.II.5.2017

Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe,
  • co najmniej 3 – letni  staż pracy,
  • spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U.2016.902);
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
  • znajomość niezbędnych przepisów, w tym: ustawa o ochronie praw lokatorów, ustawa o własności lokali, ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o księgach wieczystych i hipotece, Kodeks postępowania administracyjnego; Kodeks cywilny, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o dostępie do informacji publicznej.
b. Wymagania dodatkowe:
  • wykształcenie wyższe administracyjne lub pozwalające na prowadzenie przedstawionego zakresu spraw,
  • doświadczenie zawodowe w administracji na stanowisku porównywalnym z ofertą,
  • praktyczna umiejętność obsługi komputera (pakiet Office, Internet) oraz urządzeń biurowych,
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw z zakresu użytkowania wieczystego w tym:
    a) ustalanie i rozliczanie opłat za użytkowanie wieczyste,
    b) aktualizacja opłat za użytkowanie wieczyste,
    c) przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
    d) przygotowywanie nieruchomości do zbycia w drodze bezprzetargowej na rzecz użytkowników wieczystych.
  2. Prowadzenie i uzupełniane rejestrów zbywanego mienia komunalnego;
  3. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem nieruchomości do sprzedaży;
  4. Nadzór nad Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej w Żaganiu w zakresie;
    a) prowadzenia ewidencji posiadanych zasobów komunalnych,
    b) prowadzenia ewidencji przydziału mieszkań,
    c) prawidłowości zawieranych umów oraz wypowiedzeń najmu lokali,
    d) prawidłowości prowadzonych działań eksmisyjnych,
    e) prawidłowości udzielanych ulg w opłatach za najem lokali,
  5. Prowadzenie spraw związanych z komunalizacją mienia;
  6. Inne wg potrzeb.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • stanowisko pracy usytuowane jest na II piętrze, w budynku Urzędu Miasta Żagań, pl. Słowiański 17, bez windy, z podjazdem dla niepełnosprawnych na parter,
  • stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, niezbędne oprogramowanie, telefon,
  • praca administracyjno – biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godzin, w tym przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • oświetlenie w pomieszczeniu biurowym – naturalne i sztuczne,
  • wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesienno – zimowym – min. + 18° C,
  • dobry stan urządzeń higieniczno – sanitarnych oraz dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Żagań, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu;
  2. życiorys - curriculum vitae;
  3. kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje;
  4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego;
  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne;
  8. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów  (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami;
  10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej;
  11. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
  12. odrębne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-05-17 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym;
 
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z napisem:
Nabór  na  Podinspektora WGN
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)

VII. Informacje dodatkowe:

  1. O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Żagań. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane;
  2. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w  Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
  3. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
  4. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
  5. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą po zakończeniu naboru.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Wiadomska – Łażewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-04-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Wiadomska – Łażewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-04-25 12:31:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-04-25 12:32:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-11-02 11:23:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5315 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony