ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie usług geodezyjnychDrukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie usług geodezyjnych

Szczegóły informacji

Wykonanie usług geodezyjnych

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Nr UZP: 47638 – 2014

Ogłoszono dnia: 2014-02-11 przez Joanna Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE
 
Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
 
Gmina  Żagań o statusie miejskim
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40  lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
www.um.zagan.pl  ;  www.bip.zagan.pl       zakładka przetargi publiczne
 
ogłasza zamówienie publiczne na „Wykonanie usług geodezyjnych”,
w trybie  przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości  kwoty 207 000 euro, określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówień publicznych  dla usług.
 
1. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest  na stronie internetowej Urzędu Miasta /BIP- przetargi publiczne/ www.bip.zagan.pl  lub można ją otrzymać -na pisemny wniosek Wykonawcy -   w  siedzibie Zamawiającego /Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego -pokój nr 26/.
 
2. Określenie przedmiotu  zamówienia publicznego – jego zakres
     KOD CPV 70.00.00.00-1   USŁUGI W ZAKRESIE NIERUCHOMOŚCI
              CPV 71.22.21.00-7   USŁUGI KARTOGRAFICZNE W ZAKRESIE OBSZARÓW
                                                     MIEJSKICH
 
     „WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH”,  na terenie miasta Żagania.
 
2.1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA         
  1)  geodezyjne podziały nieruchomości na terenie miasta Żagania, wyznaczanie i
        utrwalanie na gruncie nowych punktów granicznych oraz sporządzenie w 3
        egzemplarzach opisów i map (do celów formalno-prawnych) działek powstałych w
        wyniku  podziałów :
        a) podział działki na dwie działki
        b) podział na każdą następną działkę,
 
2.2. NFORMACJE  DODATKOWE DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
   1) Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z wymogami  zawartymi w  
        Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz  zgodnie z przepisami ustawy z dnia
        21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity  Dz. U. z 2010 r. 
        Nr 102, poz. 651z późn.zm.) oraz ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i
        kartograficzne  (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz.1287 z póz. zm.).
    2) Zamawiający na poszczególne podziały wystawiał będzie każdorazowo  osobne  
        zlecenie według swoich potrzeb.      
    3) Realizacja każdego zlecenia powinna  następować  w ciągu 55 dni licząc od chwili
        przyjęcia zlecenia przez Wykonawcę do chwili złożenia wniosku o zatwierdzenie
       podziału  nieruchomości.  
    4) Zlecenie uważa się za zrealizowane z chwilą:
         a) przekazania Zamawiającemu wykazu zmian gruntowych wraz z trzema
              egzemplarzami opisów i map (do celów formalno-prawnych) działek  powstałych w
              wyniku podziałów.
 
3. Informacja dotycząca ofert częściowych :
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.  
 
4. Informacje dotyczące ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
 
5. Termin realizacji zamówienia   
Od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2014 r.  
 
6. Warunki udziału w postępowaniu  oraz opis sposobu  dokonywania oceny spełnienia tych warunków
 
6.1. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków:
1)  o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się - na podstawie art. 22 ust.1 
     ustawy Prawo zamówień publicznych – wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
     - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
       przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
     - posiadania wiedzy i doświadczenia,
     - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
        wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej,
     i w tym zakresie, zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający
     żąda złożenia stosownego oświadczenia;  
2) w  zakresie  posiadania  przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej
    działalności lub czynności, Zamawiający  nie precyzuje  żadnych warunków, 
3) w zakresie  posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający żąda aby Wykonawca
    wykazał się, że w okresie ostatnich  trzech lat przed upływem składania ofert , a jeżeli
    okres prowadzenia  działalności jest krótszy- w tym okresie,  wykonał co najmniej 1
    usługę w zakresie geodezyjnych podziałów nieruchomości.
    Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków Wykonawca złoży wraz z ofertą  
    dokumenty określone w punkcie 6.5  podpunkt 1 litera b ogłoszenia.
    Wykonawcy występujący wspólnie  powyższy warunek mogą spełnić łącznie.    
    Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych  podmiotów, niezależnie od
    charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji
    zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami 
    niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu
    pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
    zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz składając
    dokumenty dotyczące tego podmiotu określone w punkcie 6.5 ppkt.2 ogloszenia;
4)  w zakresie dysponowania odpowiednimi  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
    Zamawiający oczekuje aby Wykonawca dysponował osobą  lub osobami posiadającymi
    uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i
    kartografii w odpowiednim zakresie.
    Wykonawcy występujący wspólnie  powyższy warunek mogą spełnić łącznie.  
    Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wraz z ofertą dokumenty
    określone w punkcie 6.5. podpunkt 1 litera c  ogłoszenia. 
    W zakresie dysponowania odpowiednim zasobem  osobowym  zdolnym do wykonania 
    zamówienia, Wykonawca może polegać na  zasobach innych  podmiotów, niezależnie od
    charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji  
    zobowiązany jest  udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował  zasobami
    niezbędnymi do realizacji zamówienia, w  szczególności przedstawiając w tym celu
    pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji  niezbędnych
    zasobów na okres korzystania z  nich przy wykonywaniu zamówienia, a w przypadku gdy
    podmioty  te będą  brały udział  w realizacji części zamówienia,  składa  dodatkowo 
    dokumenty  określone w  punkcie 6.5. ppkt 2  ogłoszenia, a dotyczące tych podmiotów.
    Ponadto wykonawca złoży oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w    
    wykonywaniu zamówienia (jako Podwykonawcy), posiadają wymagane uprawnienia –
    punkt 6.5  podpunkt 1litera d  ogłoszenia, podając nazwę ( Firmę) Podwykonawcy; 
5) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna za spełniającego te
    wymogi tego Wykonawcę, który  będzie ubezpieczony  od odpowiedzialności cywilnej w
    zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia  i
    na potwierdzenie  spełnienia tego warunku złoży wraz z ofertą  dokument określony w
    punkcie 6.5. podpunkt 1 litera e ogłoszenia. Wykonawcy występujący wspólnie 
    powyższy warunek mogą spełnić łącznie.         
 
6.2. Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że brak jest podstaw do 
wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa 
w art. 24 ust.1  Ustawy Prawo  zamówień publicznych. 
W tym celu Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o  braku podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków określonych w   art.24 ust.1  Ustawy Prawo zamówień publicznych  oraz  składa  stosowne dokumenty określone w punkcie 6.5 ppkt.2 SIWZ.
Wykonawcy występujący wspólnie warunek  braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie.  
 
6.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu  dokonywana będzie na podstawie złożonych  przez Wykonawcę oświadczeń  i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie  spełnia /nie spełnia. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń. 
 
6.4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 
 
6.5. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu oceny spełnienia warunków udziału w  postępowania oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
 
1) w celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w  postępowaniu     
    na podstawie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień  publicznych Zamawiający żąda
    aby  Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące  dokumenty:
a) oświadczenie w oparciu o art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych  o spełnieniu  
     warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1  ustawy Prawo zamówień
     publicznych,
b) wykaz wykonanych, a  w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
    wykonywanych, głównych  usług,  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
    składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym  okresie,  z
    podaniem ich wartości, przedmiotu,  dat wykonania  i podmiotów, na rzecz których 
    usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów – poświadczeń, czy zostały one
    wykonane lub są wykonywane należycie, bądź nienależycie.
    Poświadczenie dotyczy  wykonania głównych usług w zakresie geodezyjnych podziałów
    nieruchomości.
    Jeżeli Wykonawca nie jest w stanie  z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym
    charakterze uzyskać  wymaganego poświadczenia  może złożyć oświadczenie o
    należytym bądź nienależytym wykonaniu usługi.   
    W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem,  na rzecz którego dostawy wskazane w
    wykazie, zostały wcześniej wykonane, a w stosunku do których Zamawiający żąda
    poświadczeń,  Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania  dowodów- poświadczeń.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
    odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
    kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
    zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją  o
    podstawie dysponowania tymi osobami;
d) ) oświadczenie,  że  osoby, które będą uczestniczyć w  wykonaniu zamówienia, posiadają  
    wymagane uprawnienie;     
e) opłaconą  polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca
    jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie  prowadzonej działalności 
    związanej z przedmiotem zamówienia, i że ubezpieczenie to zostało opłacone.
 
2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1  Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda  aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące dokumenty :
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
b) aktualny odpis  z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji  i informacji o działalności
     gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania
     braku podstaw do wykluczenia  w  oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień  
     publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
     ofert;
 
3) dokumenty  dla podmiotów zagranicznych / jeżeli dotyczy : 
a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 
    Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w   punkcie 6.5.
    podpunkt 2  litera b – składa dokument lub dokumenty  wystawione w kraju, w którym ma
    siedzibę lub  miejsce zamieszkania,  potwierdzające  odpowiednio, że nie otwarto jego
    likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie  
    wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) Jeżeli w kraju  miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma
    siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się  dokumentów, o których mowa  wyżej    
    zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także
    osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem
    sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
    odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma 
    siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te powinny być
    wystawione nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego
    siedzibą lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
    Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca
    zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
    zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących
    przedłożonego dokumentu; 
 
4) jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku posiadania wiedzy i
     doświadczenia polega na zasobach innych  podmiotów  Wykonawca jest  
     zobowiązany  przedstawić :
    a) w odniesieniu do tych podmiotów  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z
         postępowania oraz dokumenty wykazane w punkcie 6.5 podpunkt 2 ogłoszenia,
    b) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
         zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; 
 
5) Wykonawca wraz z ofertą  składa listę podmiotów należących do tej  samej grupy 
    kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
    konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz.331, z późn.zm), albo informację o tym, że nie należy do
    grupy kapitałowej.   
 
6.6.Informacja odnośnie stawianych ograniczeń w  możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko do Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, lub w przypadku podmiotów zagranicznych -  w  rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego
Zamawiający nie stawia ograniczeń  w możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne  do  wymienionych wyżej Wykonawców.
 
7. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium na  przedmiot zamówienia.
 
8. Informacja o przewidywanych zaliczkach na poczet wykonania zamówienia.  Zamawiający  nie przewiduje możliwości  udzielenia  zaliczki  na poczet wykonania zamówienia.
 
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie  - Kryterium :
Cena - 100 %  - łączna cena brutto poszczególnych cen jednostkowych  brutto.
 
 
10. Miejsce i termin składania ofert.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań,  Plac Słowiański 17 pok. nr 26, do dnia 19 lutego   2014 r. do  godziny 11.00.
 
11.Termin związania ofertą.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
 
12.  Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
 
 
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
 Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
 
14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z  zastosowaniem aukcji elektronicznej .
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem  aukcji elektronicznej.
 
15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających      
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w trybie  art.67 ust.1 pkt.6 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
16. Informacja dotycząca istotnych  zmian  postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty  
16.1.Zamawiający – na podstawie art.144 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych nie dopuszcza możliwości istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
 
17. Informacja  dotycząca  finansowania  projektu/ programu ze środków Unii Europejskiej
Przedmiot zamówienia  publicznego  nie jest dofinansowany ze środków Unii  Europejskiej
 
18. Czy  przewiduje się unieważnienie  postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu  Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przyznane na sfinansowanie całości lub części zamówienia 
Nie.
 
19. Informacja o dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych
Ogłoszenie  zostało zamieszczone  w  Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11 .lutego 2014r. Nr ogłoszenia: 47638-2014.                                                                             
 
Żagań, dnia 06.02.2014 r.                                                     BURMISTRZ
                                                                                            Daniel Marchewka  
JCh/                                                                              ………………………………………..
                                                                                dnia 11lutego 2014 r. 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-02-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-02-11 23:44:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-02-11 23:45:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-03-12 13:20:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2785 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony