ˆ

Przetargi publ.

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przebudowa ulicy Starowiejskiej w ŻaganiuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Przebudowa ulicy Starowiejskiej w Żaganiu

Szczegóły informacji

Przebudowa ulicy Starowiejskiej w Żaganiu

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

Finansowanie: ze środków własnych Gminy

Nr UZP: 162348-2015

Termin składania ofert / wniosków: 2015-07-20 11:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Żagań Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego, pok. 26, II piętro Pl. Słowiański 17 68-100 Żagań

Ogłoszono dnia: 2015-07-01 przez Katarzyna Czekalska

Treść:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żagań o Statusie Miejskim , Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4771040, faks 68 4771017.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zagan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Starowiejskiej w Żaganiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulicy Starowiejskiej w Żaganiu w zakresie wymiany nawierzchni gruntowej na nawierzchnię asfaltową, budowy ciągu pieszego wraz ze ścieżką rowerową oraz budowy oświetlenia drogowego. Ulica Starowiejska w Żaganiu jest drogą gminną, klasy dojazdowej. Znajduje się na północnym skraju Żagania, wjazd od ulicy Nowogródzkiej (droga wojewódzka nr 295). Przebudowywana ulica posiada prawie na całej długości nawierzchnię asfaltową, jedynie odcinek będący przedmiotem niniejszego projektu posiada nawierzchnię gruntową, brak jest ciągów pieszych oraz oświetlenia drogowego. Przebudowa ma na celu podniesienie bezpieczeństwa i komfortu komunikacji uczestników ruchu. Zakres przewidywanych robót obejmuje: Roboty branży drogowej objęte opracowaniem: roboty przygotowawcze i ziemne, podbudowa i przygotowanie podłoża pod nawierzchnie chodników , ścieżek rowerowych , poboczy i zjazdów, wykonanie nawierzchni asfaltowej oraz nawierzchni chodników, ścieżki rowerowej i zjazdów z kostki brukowej, ustawienie krawężników betonowych drogowych , najazdowych i obrzeży betonowych, wykonanie progów zwalniających, wykonanie ogrodzenia z siatki metalowej powlekanej, wykonanie barier chodnikowych i muru oporowego. Roboty branży elektrycznej: montaż szafki rozdzielczej (zestaw) oświetleniowej na fundamencie, ułożenie kabla przyłączeniowego i uziomów w rowach kablowych, ustawienie i montaż słupów oświetleniowych, ułożenie w rowach kabli elektrycznych w rurach osłonowych do słupów oświetleniowych, montaż opraw oświetleniowych i przewodów elektrycznych do opraw, badania i pomiary elektryczne. Zakres przewidywanych robót w szczególności obejmuje: 1. BRANŻA DROGOWA 1.1. Roboty przygotowawcze uporządkowanie terenu poprzez ścięcie drzew, nasadzeń, krzewów, rozebranie istniejących fragmentów jezdni, krawężników i ogrodzenia, rozebranie cokołu betonowego, wytyczenie trasy i punktów wysokościowych. 1.2. Roboty ziemne. roboty ziemne poprzeczne z wbudowaniem ziemi w nasyp, wykonanie wykopów w gruncie z profilowaniem i zagęszczaniem. 1.3. Podbudowa mechaniczne skropienie podbudowy i warstwy wiążącej emulsją asfaltową, wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni pobocza i najazdów z kruszywa łamanego. 1.4. Roboty nawierzchniowe wykonanie nawierzchni wiążącej i ścieralnej jezdni z betonu asfaltowego, wykonanie nawierzchni ścieżki rowerowej, chodnika i zjazdów z kostki brukowej, wykonanie nawierzchni progów zwalniających i wyniesionego przejścia dla pieszych z kostki brukowej oraz wykonanie paska rozdzielającego chodnik od ścieżki rowerowej, wykonanie połączenia nowej nawierzchni z istniejącą z zastosowaniem geokompozytu. 1.5. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu. montaż słupków na znaki typu A, B, C i D, wykonanie ogrodzenia z siatki metalowej powlekanej, wykonanie bariery chodnikowej w cokole betonowym, przestawienie istniejących bram i furtek z ewentualną naprawą. 1.6. Elementy ulic i inne roboty ustawienie krawężników betonowych ulicznych z wykonaniem ław z oporem, ustawienie krawężników najazdowych i leżących z wykonaniem ław z oporem, ustawienie obrzeży betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, wykonanie ławy betonowej i cokołu z pustaków, regulacje włazów studzienek kanalizacyjnych i skrzynek zaworów, wywóz pozostałego gruzu wraz z utylizacją, sporządzenie mapy wykonawczej. BRANŻA ELEKTRYCZNA Szafka oświetleniowa montaż szafki rozdzielczej oświetleniowej na fundamencie, wykonanie przyłącza kablowego do szafki wraz z uziemieniem. Wykonanie rowów pod kable kopanie rowów pod kable, podsypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego, zasypanie rowów kablowych. Ułożenie kabli w rurach osłonowych PCV ułożenie rur osłonowych, ułożenie kabli w rowach. Montaż słupów oświetleniowych ulicznych. Wciąganie kabli w słupy i podłączenie do opraw oświetleniowych. Montaż uziomów ze stali profilowanej i układanie w rowach instalacji z bednarki. Badania i pomiary elektryczne. Uzgodnienia branżowe: Zakład Gazowniczy w Zgorzelcu - w miejscu skrzyżowań z siecią ś/c PE DN 160/90/32 prace ziemne należy wykonać wyłącznie ręcznie bez użycia sprzętu mechanicznego i o terminie ich rozpoczęcia powiadomić RD Żagań z 7 dniowym wyprzedzeniem. ENEA Operator sp. z o.o. - prace ziemne w pobliżu urządzeń wykonać bez użycia sprzętu mechanicznego. Skrzyżowanie i zbliżenie projektowanych urządzeń z istniejącymi urządzeniami energetycznymi podziemnymi muszą być wykonywane zgodnie z normą N-SEP-E-003 oraz N-SEP-E - 004, zachować wymagane odległości pionowe i poziome , a w razie konieczności użyć rury osłonowe. Telefonia Dialog sp. z o.o. - prace wzdłuż istniejącej sieci Dialog należy prowadzić po wytyczeniu jej przebiegu ze szczególną ostrożnością bez udziału sprzętu mechanicznego przy nadzorze przedstawiciela Telefonii Dialog sp. z o.o. Telekomunikacja Polska S.A. - jw. ŻWiK Żagań - bez uwag. Dodatkowe informacje do przedmiotu zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany sporządzić kalkulację ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej i po dokonaniu wizji oraz obmiaru na obiekcie będącym przedmiotem zamówienia. Wykonawca powinien przewidzieć i skalkulować wszelkie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia roboty i prace. Szczegółowy zakres prac określony został w dokumentacji technicznej załączonej do specyfikacji..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.31.61.10-9, 45.11.12.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wysokość i formy wadium. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 14.000zł (słownie: czternaście tysięcy zł). Zgodnie z art. 45 ustawy wadium może być wniesione w następujących formach: w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym, iż poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2. Wadium w pieniądzu. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek zamawiającego: Urząd Miasta Żagań BZ WBK S.A. I O/ Żagań 39 1090 2558 0000 0006 4000 0101. W tytule należy wpisać wadium - przebudowa ul. Starowiejskiej. UWAGA. Wadium dla swej skuteczności winno się znaleźć na koncie zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w formie gwarancyjnej. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jej późniejszy zwrot do wykonawcy bez konieczności dekompletacji oferty (we wspólnym opakowaniu - dokument wadium niezszyty/niespięty razem z ofertą). W przeciwnym wypadku zwrot dokumentu gwarancji wadialnej nie będzie możliwy. 4. Zwrot wadium i jego ponowne żądanie. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, gdyż takiemu wykonawcy, zwraca się wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli zabezpieczenia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie, o której mowa w pkt. a, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. W przypadku wniesienia odwołania zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy; jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 5. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty (o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający uzna za spełniającego ten wymóg Wykonawcę, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej cztery roboty budowlane (dwie branża drogowa, dwie branża elektryczna) odpowiadające swoim zakresem i wartością zamówienia będącego przedmiotem postępowania tj.: co najmniej dwie roboty budowlane branży drogowej, z których każda polegała na remoncie, budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg i chodników o wartości minimum 250.000,00 zł każda, co najmniej dwie roboty budowlane branży elektrycznej, obejmujące swym zakresem montaż oświetlenia drogowego o wartości minimum 40.000 zł każda.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje: jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia równoważne, jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia równoważne,
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    roboty budowlane w zakresie branży drogowej oraz w zakresie branży elektrycznej;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.kosztorys ofertowy, stanowiący integralną część składanej oferty, harmonogram robót budowlanych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem że: zachodzi konieczność wykonania robót dodatkowych (zamówienie dodatkowe w oparciu o art. 67 ust.1 pkt.5 ustawy Prawo zamówień publicznych) na zadaniu o wykonanie robót budowanych, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia, prace objęte umową o wykonanie robót budowlanych zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, wystąpiły nietypowe dla danej pory roku warunki atmosferyczne, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie z normami techniczno-budowlanymi, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, w wyniku działania siły wyżej (klęski żywiołowe: trzęsienia ziemi, pożary, powodzie, tornada, wichury itp.), mające wpływ na terminowość robót budowlanych, zachodzi konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji o wykonanie robót budowlanych danych, zgody osób trzecich lub właściwych organów. Okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. w zakresie zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy: na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, lub z którym zawarto umowę o podwykonawstwo w trakcie realizacji zamówienia publicznego, pod warunkiem, że: Wykonawca wykaże, iż proponowany inny podwykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; lub -Wykonawca wykaże, iż samodzielnie spełni warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; w zakresie zmiany kierownika budowy, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, w przypadku, gdy: Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kierownika budowy w przypadku: choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika, nie wywiązywania się kierownika budowy z obowiązków wynikających z Umowy zawartej w ramach przedmiotowego zamówienia, jeżeli zmiana kierownika budowy stanie się konieczną z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji), Zamawiający zażąda zmiany kierownika budowy gdy uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z Umowy zawartej w ramach przedmiotowego zamówienia bądź unika kontaktu z inwestorem W przypadku zmiany kierownika budowy, nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone w ogłoszeniu o zamówieniu dla powyższych osób.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zagan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żagań Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego pok. 26, II piętro Pl. Słowiański 17 68-100 Żagań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Żagań Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego, pok. 26, II piętro Pl. Słowiański 17 68-100 Żagań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Czekalska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-07-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Czekalska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-07-01 15:16:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-07-01 15:26:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-08-04 14:38:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2301 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony