ˆ

Przetargi publ.

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: MODERNIZACJA FONTANN ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE PARKU PAŁACOWEGO W ŻAGANIU - ETAP I: BUDOWA SIECI INSTALACJI WODNEJ, KANALIZACYJNEJ I ELEKTRYCZNEJDrukuj informację Zamówienie publiczne: MODERNIZACJA FONTANN ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE PARKU PAŁACOWEGO W ŻAGANIU - ETAP I: BUDOWA SIECI INSTALACJI WODNEJ, KANALIZACYJNEJ I ELEKTRYCZNEJ

Szczegóły informacji

MODERNIZACJA FONTANN ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE PARKU PAŁACOWEGO W ŻAGANIU - ETAP I: BUDOWA SIECI INSTALACJI WODNEJ, KANALIZACYJNEJ I ELEKTRYCZNEJ

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

Finansowanie: ze środków własnych Gminy

Nr UZP: 313890-2015

Termin składania ofert / wniosków: 2015-12-10 11:00:00

Ogłoszono dnia: 2015-11-20 przez Katarzyna Czekalska

Treść:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żagań o Statusie Miejskim , Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4771040, faks 68 4771017.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zagan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA FONTANN ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE PARKU PAŁACOWEGO W ŻAGANIU - ETAP I: BUDOWA SIECI INSTALACJI WODNEJ, KANALIZACYJNEJ I ELEKTRYCZNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja fontann znajdujących się na terenie Parku Pałacowego w Żaganiu - etap I - budowa sieci instalacji wodnej, kanalizacyjnej i elektrycznej w zakresie wymiany sieci instalacji zewnętrznych wodno-kanalizacyjnych i budowy instalacji elektrycznych do fontann: przed oranżerią rampową, fontanny Żabia studnia nad Bobrem, fontanny z wazą i fontanny z Nereidami i uskrzydlonym Amorem. Teren na, którym planowana jest inwestycja, zlokalizowany jest w Żaganiu przy ul. Szprotawskiej , działka nr 799, który jest parkiem przypałacowym. Obecnie teren parku jest strefą wypoczynkowo-rekreacyjną dla mieszkańców miasta. Nieruchomość objęta jest ochroną konserwatorską i wpisana do rejestru zabytków. Obecny stan techniczny fontann, włącznie z instalacjami wodno-kanalizacyjną i elektryczną jest zły pod względem architektoniczno-wizualnym jak i funkcjonalno-użytkowym. Istniejące obecnie instalacje pochodzą jeszcze z końca XIXw. i nie spełniają swych funkcji użytkowych. Zachowanie do dzisiaj instalacji powoduje niekontrolowane straty wody przeciekającej do gruntu i niecek fontann oraz stanowi przyczyny degradacji figur, waz i innych elementów dekoracyjnych fontann. W nawiązaniu do realizowanych obecnie prac rewitalizacyjnych kompleksu parkowo-pałacowego remonty fontann będą uzupełnieniem poprawiającym funkcjonalność i wizerunek architektoniczny parku przypałacowego w Żaganiu. Odtworzenie i budowa nowych instalacji i urządzeń wodnych pomoże przywrócić część dawnej świetności fontann i podniesie walory estetyczne parku. Zakres przewidywanych robót obejmuje: -budowę zewnętrznej sieci wodociągowej zasilania fontann (doprowadzanie i odprowadzanie wody w systemie obiegu zamkniętego), -budowę instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej (umożliwiającą spust wody z fontann), wykonanie instalacji elektrycznej (zasilanie pomp wodnych oraz oświetlenia), -budowę studni technicznych przy fontannach, odtworzenie do stanu pierwotnego istniejących ścieżek i układu roślinnego parku w miejscach prowadzonych prac (wykopów). Zakres przewidywanych robót w szczególności obejmuje: 1 - INSTALACJA WODOCIĄGOWA -Trasa instalacji wodnej: od przyłącza wodnego do fontann a) przed oranżerią rampową, b) fontanny Żabia studnia nad Bobrem, c) fontanny z wazą, d) fontanny z Nereidami i uskrzydlonym Amorem, -Przyłącze wodne należy wykonać z rur polietylenowych w zwojach tj. z PE SDR 11 PN 12,5 - śr.75, 63, 50, 40, 32 (zgodnie z planem sytuacyjnym i profilem), Przyłącze poprowadzone ma być na głębokości nie mniejszej niż 1,5 m, -Wpięcie do instalacji sieci wodociągowej śr.90 za pomocą nawiertki, za nawiertką zamocować zasuwę odcinającą śr.75 w skrzynce ulicznej z redukcją na śr.63, -Przewody (PE40, PE50, PE63) należy układać luźno nie naciągając go. Łączenie rur wykonać poprzez doczołowe zgrzewanie, -Przy przejściu pod fundamentem przyłącze wodociągowe należy ułożyć w rurze ochronnej i koniec rury ochronnej zaślepić pianką poliuretanową, -Przy zmianie kierunków trasy rur PE należy wykonać łuki gięte, w przypadku braku możliwości bezpiecznego zgięcia należy zastosować kształtki, Ok. 20 cm nad przyłączem należy ułożyć taśmę ostrzegawczą w kolorze niebieskim, -W celu opomiarowania zużycia wody wykonać zestaw wodomierzy zlokalizowany w studni wodomierzowej Dn 1200, -Wykonać próbę szczelności przewodów. 2 - INSTALACJA KANALIZACYJNA -Przedmiotem zamówienia są przyłącza : a) fontanny przed oranżerią rampową, b) fontanny żabia studnia nad Bobrem, c) fontanny z wazą i d) fontanny z Nereidami i uskrzydlonym Amorem, -Przyłącze sanitarne zaprojektowano jako grawitacyjne z rur PVC-U klasy S o średnicy śr.200 łączonych kielichowo na uszczelkę gumową, oraz przyłącze podciśnieniowe z rur PE 63 usytuowane od fontanny Żabia studnia nad Bobrem do studni rewizyjnej S14, Wykonanie przepompowni ścieków odprowadzającą ścieki z fontann żabia studnia nad Bobrem, -Na trasie przyłącza wykonać zaprojektowane studnie rewizyjne betonowe typu BS 1200, Odprowadzenie ścieków do sieci miejskiej do nowoprojektowanej studni rewizyjnej na istniejącym kolektorze K200. Następnie ścieki spływać będą do istniejącej studzienki podciśnieniowej, -Rury należy układać w odpowiednio wykonanych wykopach zachowując odpowiedni spadek, -Łączenie rur na nasuwki z uszczelkami gumowymi i układać na podsypce piaskowej grubości 15 cm, -Zasypywanie rur należy wykonać zgodnie z projektem stosując odpowiednie zasypki piaskowe i zagęszczanie, -Wykonać próbę szczelności, 3 - INSTALACJA ELEKTRYCZNA -Urządzenia fontann (oświetlenia i pompy) oraz przepompownia zasilane zostaną z istniejącej tablicy głównej RG znajdującej się wewnątrz budynku pałacu poprzez szafkę kablową SK oraz rozdzielnie fontann i przepompowni, -Rozdzielnie fontann będą służyły do zasilania urządzeń fontann. Szafka nie będzie posiadała układu pomiarowego, wyposażona będzie w wyłącznik różnicowoprądowy i zabezpieczenie nadprądowe (400/230V, IP65), -Rozdzielnie fontann będą dostarczone w komplecie z całą automatyką -Instalacje wewnątrz studni technicznych należy montować w perforowanych korytkach kablowych mocowanych na ścianach i stropach, -W studniach technicznych montować oświetlenie świetlówkowe 2x18W w hermetycznych oprawach o IP65, -Zaprojektowane jest wykonanie oświetlenia podwodnego w oprawach podwodnych metalowych odpornych na korozję i uszkodzenia mechaniczne. Umiejscowienie opraw wskazane w projekcie, -Kable nn układać w gruncie na głębokości 0,7m od poziomu docelowo zniwelowanego terenu. Pod układane kable należy stosować 10 cm podsypkę piaskową. Ułożone kable zasypać 25 cm warstwą piasku, a następnie przykryć folią ostrzegawczą koloru niebieskiego i zasypać jednorodnym gruntem zagęszczając warstwami, -Kable poprowadzić od przyłącza energetycznego do fontann a) przed oranżerią rampową, b) fontanny żabia studnia nad Bobrem, c) fontanny z wazą i d) fontanny z Nerejdami i uskrzydlonym Amorem, Wykonać próby, badania i pomiary powykonawcze. 4 - STUDNIE TECHNICZNE Obok fontann będą wykonane studnie techniczne (komory), w których będą zamontowane urządzenia techniczne wspomagające działania fontann. W studni technicznej przewidziano wykonanie rząpi (wgłębienie w dnie zbiornika najczęściej w formie studzienki) z pompą. Studnia będzie wentylowana, co zapobiegnie skraplaniu się wody na urządzenia techniczne. Wykonanie z żelbetowych prefabrykatów o średnicy wewnętrznej śr.2500 z uszczelkami gumowymi, dnem prefabrykowanym i pokrywą z włazem 800x800. Studnia będzie całkowicie zagłębiona pod poziom terenu. Bezpośrednio pod włazem do komory zamontować drabinkę złazową. Uzgodnienia branżowe: Żagańskie Wodociągi i Kanalizacje sp. z o.o. w Żaganiu - Warunki przyłączenia do sieci wod,- kanal. z dn. 12.12.2014r określają min.: Warunki techniczne dostawy wody: dostawa wody do zasilania fontann odbywać się będzie z przyłącza wodociągowego w 90 zlokalizowanego na działce 799, włączenie do przyłącza wykonać z pomocą opaski z zasuwą lub trójnika, zasuwę wyposażyć w obudowę i skrzynkę uliczną, zamontować dodatkowy wodomierz do pomiaru wody zasilającej fontanny zlokalizowany bezpośrednio za ściana zewnętrzną, w miejscu wprowadzenia przyłącza do budynku, w celu zabezpieczenia wody w sieci wodociągowej przed wtórnym zanieczyszczeniem, należy za zestawem wodomierzowym, na instalacji wewnętrznej, zaprojektować zawór antyskażeniowy zgodnie z normą PN-B-706/Az1, przewody wodociągowe zaleca się ułożyć na głębokości 1,5m (od osi przewodu), przewody wodociągowe oraz armaturę zaprojektować na minimalne ciśnienie nominalne 1Mpa, zaleca się montaż zaworów bezpieczeństwa na instalacji wewnętrznej (za zestawem wodomierzowym), wymagania techniczne materiałowe określone są w warunkach. Warunki techniczne odbioru ścieków -odprowadzanie ścieków odbywać się będzie do kanału k500 zlokalizowanego w ul. Szprotawskiej na działce nr 794/2, miejsce włączenia: istniejąca studnia o rzędnych 104,80/101,77, -odprowadzanie ścieków odbywać się będzie poprzez odcinek kanalizacji k200 doprowadzającej ścieki do przepompowni zlokalizowanej na działce 799, -ścieki wprowadzone do kanalizacji miejskiej powinny odpowiadać obowiązującym w tym zakresie wymaganiom (zamontowane urządzenia do redukcji zanieczyszczeń winny posiadać aprobatę techniczną. Lubuski Wojewódzki Konserwator Zabytków - Decyzja z dn. 29.05.2015, znak pisma ZN.5142.23.2015 [mZag]3 Instalacje wodne, kanalizacyjne i elektryczne: -przed przystąpieniem do prac należy oznaczyć (poprzez palikowanie) trasę przebiegu wykopu pod ww. instalacje w celu szczególnego zweryfikowania ich wpływu na elementy komponowanej zieleni parku w szczególności drzewostan i krzewy parkowe. W przypadku nieprzewidzianych w projekcie kolizji z zielenią parkową lub wystąpienia zagrożenia uszkodzeniem należy wykonać zmianę przebiegu instalacji i powiadomić o tym LWKZ i innych zainteresowanych, -przed przystąpieniem prac należy zawiadomić LWKZ o terminie ich rozpoczęcia, a po zakończeniu prac należy dokonać ich odbioru końcowego w obecności konserwatora, -wykonawca zobowiązany będzie zapewnić badania archeologiczne w granicach inwestycji, na które należy uzyskać pozwolenie od wojewódzkiego konserwatora zabytków powołując archeologa, który będzie pełnił nadzór archeologiczny. Przed przystąpieniem do prac budowlanych kierownik budowy jest zobowiązany do sporządzenia - planu BIOZ, ponieważ w trakcie realizacji zamierzenia budowlanego wystąpią prace budowlane określone w rozporządzeniu jako stwarzające zagrożenie bezpieczeństwa i zdrowia ludzi,- projektu zagospodarowania placu budowy, który powinien składać się z części opisowej i graficznej, - projektu organizacji budowy, - projektu technologii i organizacji montażu..
II.1.5)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.04.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający uzna za spełniającego ten wymóg Wykonawcę, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszym - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - remont, modernizacja fontann w zakresie wymiany sieci instalacji zewnętrznych wodno-kanalizacyjnych i budowy instalacji elektrycznych o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto każda.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi Wykonawcę, który będzie dysponował co najmniej jedną osobą: -posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnej; w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznej lub dysponującą innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których uprawniają w aktualnym stanie prawnym uprawnienia w w/w specjalności, -posiadającą uprawienia do prowadzenia prac przy obiektach zabytkowych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27.07.2011r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165, poz.987), a w szczególności do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    - co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - remont, modernizacja fontann w zakresie wymiany sieci instalacji zewnętrznych wodno-kanalizacyjnych i budowy instalacji elektrycznych o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto każda;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania - 10
IV.2.2)
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy : 1)w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem że: a)prace objęte umową o wykonanie robót budowlanych zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, b)wystąpiły nietypowe dla danej pory roku warunki atmosferyczne, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie z normami techniczno-budowlanymi, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, c)w wyniku działania siły wyżej (klęski żywiołowe: trzęsienia ziemi, pożary, powodzie, tornada, wichury itp.), mające wpływ na terminowość robót budowlanych, d)zachodzi konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji o wykonanie robót budowlanych danych, zgody osób trzecich lub właściwych organów, Okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. 2)w zakresie zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy : a)na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, lub z którym zawarto umowę o podwykonawstwo w trakcie realizacji zamówienia publicznego, pod warunkiem, że: -Wykonawca wykaże, iż proponowany inny podwykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; lub -Wykonawca wykaże, iż samodzielnie spełni warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postpowania o udzielenie zamówienia; 3)w zakresie zmiany kierownika budowy, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, w przypadku, gdy: a)Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kierownika budowy w przypadku: -choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika, - nie wywiązywania się kierownika budowy z obowiązków wynikających z Umowy zawartej w ramach przedmiotowego zamówienia, -jeżeli zmiana kierownika budowy stanie się konieczną z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji), b)Zamawiający zażąda miany kierownika budowy gdy uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z Umowy zawartej w ramach przedmiotowego zamówienia bądź unika kontaktu z inwestorem. W przypadku zmiany kierownika budowy, nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone w Ogłoszeniu o zamówieniu dla powyższych osób.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zagan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żagań Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego ul. Jana Pawła II 15, pok. nr 20 68-100 Żagań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Żagań Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego ul. Jana Pawła II 15, pok. nr 20 68-100 Żagań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Czekalska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-11-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Czekalska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-11-20 12:33:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-11-20 12:50:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-22 01:17:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2096 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony