ˆ

Przetargi publ.

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: MODERNIZACJA FONTANN ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE PARKU PAŁACOWEGO W ŻAGANIU - ETAP II : Remont fontanny Żabia studnia nad Bobrem.Drukuj informację Zamówienie publiczne: MODERNIZACJA FONTANN ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE PARKU PAŁACOWEGO W ŻAGANIU - ETAP II : Remont fontanny Żabia studnia nad Bobrem.

Szczegóły informacji

MODERNIZACJA FONTANN ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE PARKU PAŁACOWEGO W ŻAGANIU - ETAP II : Remont fontanny Żabia studnia nad Bobrem.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

Finansowanie: ze środków własnych Gminy

Nr UZP: 116588-2016

Termin składania ofert / wniosków: 2016-05-30 11:00:00

Ogłoszono dnia: 2016-05-10 przez Janina Chłostowska

Treść:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żagań o Statusie Miejskim , Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4771040, faks 68 4771017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA FONTANN ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE PARKU PAŁACOWEGO W ŻAGANIU - ETAP II : Remont fontanny Żabia studnia nad Bobrem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: MODERNIZACJA FONTANN ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE PARKU PAŁACOWEGO W ŻAGANIU- ETAP II : remont fontanny Żabia studnia nad Bobrem. W zakresie : remontu i rekonstrukcji fontanny Żabia studnia nad Bobrem wraz z przyłączem wewnętrznej sieci instalacji wodnej, kanalizacji sanitarnej i instalacji elektrycznej. 3.1. Teren, na którym planowana jest inwestycja, zlokalizowany jest w Żaganiu przy ul. Szprotawskiej , dz. Nr 799, który jest parkiem pałacowym. Obecnie teren parku jest strefą wypoczynkowo-rekreacyjną dla mieszkańców miasta. Nieruchomość objęta jest ochroną konserwatorską i wpisana do rejestru zabytków. Obecny stan techniczny fontanny włącznie z przyłączami instalacji wodno-kanalizacyjnymi jest zły pod względem architektoniczno-wizualnym jak i funkcjonalno-użytkowym. W nawiązaniu do realizowanych obecnie prac rewitalizacyjnych kompleksu parkowo-pałacowego remonty fontann będą uzupełnieniem poprawiającym funkcjonalność i wizerunek architektoniczny parku pałacowego w Żaganiu. Odtworzenie i modernizacja fontann i urządzeń wodnych pomoże przywrócić część dawnej świetności tego miejsca i podniesie jego walory estetyczne. 3.2. Zakres przewidywanych robót obejmuje: - rozebranie istniejących elementów fontanny (ściany cembrowiny, usunięcie podłoża), - zabezpieczenie i konserwacja zachowanych elementów, które zostaną poddane konserwacji, - wykonanie nowego podłoża zbiornika fontanny, - wykonanie ścian cembrowiny wg pierwotnego układu oraz kształtu fontanny, - wykonanie i montaż elementów dekoracyjnych fontanny, w tym zrekonstruowanego zespołu fontanny - figury żaby, misy, postumentu pod misą, - doprowadzenie wszystkich instalacji ze studni technicznej przepompowni do fontanny, - uporządkowanie i remont otoczenia wokół fontanny, - uruchomienie fontanny. Zakres przewidywanych robót w szczególności obejmuje FONTANNA ŻABIA STUDNIA NAD BOBREM Rozebranie istniejących elementów architektonicznych fontanny, ogrodzenia i schodów; Demontaż zachowanych oryginalnych kamiennych elementów fontanny i poddanie ich pracom konserwatorsko - restauratorskim ( po demontażu należy dokonać oględzin zabytkowych elementów fontanny i przy współpracy z Inspektorem Nadzoru i konserwatorem zabytków podjąć decyzję co do dalszych prac: konserwatorsko-restauratorskich, rekonstrukcyjnych czy wymiany na nowe); Rozebranie istniejących elementów ogrodzenia: Wykonanie nowego ogrodzenia: - słupki ceglane : cegła ręcznie formowana postarzana, słupki zwieńczone kamiennymi nakrywami (płyty z piaskowca z profilowanymi brzegami), - pomiędzy słupkami ogrodzenie wykonane z ceramicznych kształtek także zwieńczone kamiennymi nakrywami z piaskowca - montaż przęseł i drewnianej furtki, malowanie w kolorze przełamanej bieli; Montaż kamiennych schodów wykonanych z piaskowca; Wykonanie nawierzchni terenowej z mineralnych mieszanek wysokogatunkowych surowców wokół fontanny (dobór kruszywa należy dostosować do istniejącego na nawierzchni ścieżek w obrębie wykonanej rewitalizacji parku); Wykonanie nowego doprowadzenia i odprowadzenia wody w systemie obiegu zamkniętego; Montaż i instalacja nowego pełnego systemu instalacji dysz wylotowych wodotrysku; Wykonanie kanalizacji umożliwiającej spust wody z fontanny; Wykonanie instalacji elektrycznej - zasilanie pompy wodnej i oświetlenia; Wykonanie nowego podłoża zbiornika fontanny; Wykonanie ściany cembrowiny wg pierwotnego układu oraz kształtu; Montaż poddanych konserwacji kamiennych elementów; Ustawienie i montaż zrekonstruowanej ( po wcześniejszych ustaleniach i decyzji ) wg zdjęć archiwalnych i stanu obecnego misy (muszli) i figury żaby (rekonstrukcja z obecnego materiału)- przed montażem przedstawić do akceptacji przez Zamawiającego; Uruchomienie fontanny. UWAGA ! ZAMOWIENIE NIE OBEJMUJE REKONSTRUKCJI FIGURY SATYRA I KOMUMNY W ŚRODKOWEJ CZĘŚCI FONTANNY. URZĄDZENIA I OPIS INSTALACJI Przepływ wody w instalacji fontanny podzielony jest na dwa niezależnie pracujące obiegi : uzdatniania wody i zasilania dyszy; W obiegu uzdatniania woda pobierana (zasysana) będzie z niecki fontanny przez pompę filtracyjną dwoma koszami ssawnymi. Za pomocą pompy woda podawana będzie na filtr piaskowy i dezynfekowana, a następnie kierowana z powrotem do niecki dennymi dyszami napływowymi; Do niecki fontanny dostarczana będzie woda wodociągowa do pierwszego napełnienia oraz pokrycia bieżących ubytków eksploatacyjnych, które będą odczytywane czujnikiem poziomu wody i uruchamiane elektrozaworem. Odprowadzenie nadmiaru wody z niecki fontanny odbywać się będzie przez przelew awaryjny bezpośrednio do kanalizacji; Spust wody z niecki fontanny odbywa się przez spust denny z zasuwą; W obiegu zasilania dyszy fontannowej woda zasilana będzie z niecki fontannowej przez pompę obiegową jednym koszem ssawnym; Wszystkie odcinki instalacji pod zbiornikami wody należy wykonać przed wykonaniem dna niecki, a elementy przejścia przez dno jako gotowe elementy zamontować przed betonowaniem; Pompy fontanny pracują w obiegu zamkniętym i będą wyłączane okresowo. Urządzenia : - pompy filtracji (PF) - filtr piaskowy (FP) z zaworem sześciodrogowym (ZS) - śluza dozująca (SD) - czujnik poziomu wody (CP) - dysze fontanny :żabia studnia nad Bobrem (NMS) - pompa obiegowa (PO). Uzgodnienia branżowe : 1. Lubuski Wojewódzki Konserwator Zabytków - Decyzja z dn. 29.05.2015, znak pisma ZN.5142.23.2015 [mZag]3. Fontanna żabia studnia nad Bobrem : - podczas prac rozbiórkowych należy zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenie historycznych elementów kamiennych przeznaczonych do konserwacji, - przed wykonaniem piaskowcowych zwieńczeń cembrowiny nawiązujących do historycznego kształtu oraz nowej niecki fontanny należy przedstawić do akceptacji przez LWKZ lub jego przedstawiciela kolor oraz fakturę materiału wprowadzanego do podłoża zbiornika (dna niecki fontanny) oraz ścian cembrowiny oraz wybrany rodzaj piaskowca i kształt zwieńczenia cembrowiny w celu oceny odpowiedniego dostosowania materiału i wykonania elementu rekonstruowanego, - przed wykonaniem ogrodzenia należy przedstawić do akceptacji wzór kształtki ceramicznej oraz cegły, - przed przystąpieniem do prac montażowych przęseł i furtki należy wykonać model (fragment przęsła i furtki) oraz wykończenia kolorystycznego i przedstawić do akceptacji, - rodzaj nawierzchni mineralnej wokół fontanny należy dostosować do istniejącej nawierzchni ścieżek w obrębie wykonanej rewitalizacji parku. Udzielone jest pozwolenie na wykonywanie badań i prac konserwatorskich i restauratorskich przy zachowanych historycznych elementach kamiennych fontann tj. misy przelewowej fontanny w zakresie : - wykonywania dokumentacji fotograficznej stanu obiektu przed konserwacja i w trakcie, - wykonania badań petrograficznych oraz rozpoznania stratygrafii nawarstwień technologicznych (Wyniki badań należy przedstawić LWKZ w celu zatwierdzenia ), - wykonania prób oczyszczania powierzchni metod, pozwalających na usunięcie luźnych osadów oraz zabrudzeń, - dezynfekcji kamieni preparatem biobójczym, - wstępnego oczyszczenia powierzchni kamieni poprzez użycie wody pod ciśnieniem, - odsolenia obiektu, - wypełnienia rozwarstwień oraz pęknięć, - wykonania uzupełnień w miejscach spękań i ubytków, poprzez flekowanie większych ubytków i uzupełnienie zaprawą mineralną mniejszych, - rekonstrukcji rzeźbiarskiej brakujących elementów, - scalania kolorystycznego powierzchni obiektów, - hydrofobizacji strukturalnej. Z uwagi na lokalizację inwestycji oraz możliwość natrafienia podczas prowadzenia prac ziemnych na relikty warstw historycznych, w tym pozostałości historycznych elementów kompozycyjnych parku, inwestor zobowiązany jest zapewnić badania archeologiczne w granicach inwestycji, na które należy uzyskać pozwolenie wojewódzkiego konserwatora zabytków trybie decyzji administracyjnej. Zamawiający jako jednocześnie Inwestor nakłada taki obowiązek na Wykonawcę robót. Istnieje konieczność niezwłocznego zawiadomienia konserwatora zabytków o zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu prac konserwatorskich i restauratorskich w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokonaną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć i przekazaniu jej Wojewódzkiemu Konserwatorowi zabytków w terminie do 3 miesięcy od dnia zakończenia tych prac lub badań. Po zakończeniu prac konserwatorskich wskazanych w pozwoleniu należy wykonać opracowanie sposobu postępowania z zabytkiem i przekazać opracowanie wojewódzkiemu konserwatorowi zabytków w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia tych prac lub badań. Należy również podejmować inne działania określone w decyzji LWKZ, które zapobiegną uszkodzeniu lub zniszczeniu zabytku, polegające na: - zabezpieczeniu przed zniszczeniem lub uszkodzeniem terenu parku w miejscach prowadzenia prac w szczególności nawierzchni, roślinności (pni, systemów korzeniowych drzew, a także grup krzewów, roślin poszycia parku). - przywróceniu terenu w miejscach prowadzonej inwestycji do poprzedniego stanu, po wykonanych pracach, w szczególności w obszarze zrealizowanej rewitalizacji parku. - zachowania w trakcie realizacji prac ziemnych nawierzchni historycznych, a także układu komunikacyjnego na terenie parku zrealizowanego podczas rewitalizacji, a po zakończeniu prac przywrócenia terenu do stanu poprzedniego, w szczególności zachowania przekrojów poprzecznych i poziomych ścieżek..
II.1.5)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • w zakresie posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności typu koncesja, zezwolenie, licencja, gdyż przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania takowych uprawnień;
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • 2) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniającego ten wymóg Wykonawcę, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie : - wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - remont, modernizacja lub wybudowanie fontann o wartości co najmniej 100 000,00 zł. ; oraz - wykonał co najmniej 2 prace konserwatorsko-restauratorskie przy rzeźbach zabytkowych eksponowanych w warunkach zewnętrznych. Uwaga ! Podstawą uznania obiektu na zabytkowy jest jego wpisanie do rejestru zabytków lub ujęcie w ewidencji zabytków. Na potwierdzenie spełnienia warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.1 podpunkt 2 SIWZ( załącznik jest edytowalny) wraz z wymaganymi poświadczeniami ( dla prac konserwatorsko-restauratorskich przy rzeźbach można dodatkowo dołączyć dokumentację fotograficzną zrealizowanych prac). Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji obowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu : pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w jakim zakresie i na jaki okres oddaje mu zasoby oraz składając dokumenty dotyczące tego podmiotu określone w punkcie 6.2 SIWZ. Podmiot, który zobowiązał się do udostepnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy;
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, a mianowicie: - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnej; w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznej, bez ograniczeń lub dysponującą innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których uprawniają w aktualnym stanie prawnym uprawnienia w w/w specjalnościach, - uprawnienia do prowadzenia prac przy obiektach zabytkowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27.07.2011r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165, poz.987), - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. UWAGA ! Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego, która odbyła co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków (paragraf 24.1.2 wyżej wymienionego Rozporządzenia) . - Wykonawca musi również wykazać, że osoby prowadzące prace konserwatorskie i restauratorskie oraz badania konserwatorskie posiadają tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków ( paragraf 22.1.wyżej wymienionego Rozporządzenia). Na potwierdzenie spełnienia wszystkich warunków określonych w punkcie 5.5. podpunkt 3 Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument (wykaz) określony w punkcie 6.1 podpunkt 3 SIWZ. Dokument musi zawierać wszystkie żądane przez Zamawiającego informacje (załącznik jest edytowalny). Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca może polegać na potencjale innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji obowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w jakim zakresie i na jaki okres oddaje mu zasoby oraz składając dokumenty dotyczące tego podmiotu określone w punkcie 6.2 SIWZ. Podmiot, który zobowiązał się do udostepnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów (i w tym zakresie składa stosowne oświadczenie ), chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy;
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • 4) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający nie stawia żadnego szczególnego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek wykazania i złożenia poświadczeń o należytym bądź nienależytym wykonaniu robót budowlanych wymienionych w wykazie, dotyczy najważniejszych robót, określonych w punkcie 5.5 podpunkt 2 SIWZ : co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - remont, modernizacja lub wybudowanie fontann o wartości co najmniej 100 000,00 zł. oraz co najmniej 2 prac konserwatorsko-restauratorskich wykonanych przy rzeźbach zabytkowych eksponowanych .w warunkach zewnętrznych (oprócz poświadczeń można dołączyć dokumentację fotograficzną zrealizowanych prac);
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1, Haromonogram robót 2. Poglądowy kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres Gwaracji - 10
IV.2.2)
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy : 1) w zakresie wydłużenia terminu wykonania zamówienia, pod warunkiem zaistnienia: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) działania siły wyższej (klęski żywiołowe : trzęsienia ziemi, pożary, powodzie, tornada, wichury itp.), mające wpływ na terminowość robót budowlanych, c) niekorzystnych, niemożliwych do przewidzenia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót budowlanych, d) opóźnień w wydaniu zezwoleń, uzgodnień, decyzji, itp. przez odpowiednie organy administracyjne czy podmioty branżowe, z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, e) działania osób trzecich uniemożliwiających prawidłowe wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją zawinienia którejkolwiek ze stron lub właściwych. Okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju; 2) w zakresie zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy : a) na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postepowaniu, lub b) z którym zawarto umowę o podwykonawstwo w trakcie realizacji zamówienia publicznego, pod warunkiem, że : - Wykonawca wykaże, iż proponowany inny podwykonawca spełni warunki udziału w postepowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia; lub - Wykonawca wykaże, iż samodzielnie spełni warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postpowania o udzielenie zamówienia; 3) w zakresie zmian rozwiązań technicznych i technologicznych (zmiany materiałów, wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.zagan.pl bip zakladka przetargi publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na pisemny wniosek wykonawcy w Urzędzie miasta Żagań 68-100 Żagań, ul. Jana Pawła II 15 w Wydziale Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego pok. nr 20..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Żagań, 68-100 Żagań, ul. Jana Pawła II nr 15 pok. nr 20 , Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-05-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-05-10 15:48:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-05-10 16:06:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-06-10 14:02:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2207 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony