ˆ

Przetargi publ.

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: BIEŻĄCA PIELĘGNACJA I USUWANIE DRZEW W GMINIE ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIMDrukuj informację Zamówienie publiczne: BIEŻĄCA PIELĘGNACJA I USUWANIE DRZEW W GMINIE ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

Szczegóły informacji

BIEŻĄCA PIELĘGNACJA I USUWANIE DRZEW W GMINIE ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

Finansowanie: ze środków własnych Gminy

Nr UZP: 93527-2016

Termin składania ofert / wniosków: 2016-06-28 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2016-06-28 11:10:00

Ogłoszono dnia: 2016-06-20 przez Janina Chłostowska

Treść:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żagań o Statusie Miejskim , Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4771040, faks 68 4771017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCA PIELĘGNACJA I USUWANIE DRZEW W GMINIE ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżącą pielęgnację i usuwanie drze w okresie od zawarcia umowy do końca 2016 roku. Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmować będzie w szczególności : 1) prześwietlanie i cięcie pielęgnacyjne drzew, 2) wycinka suchych i chorych drzew i krzewów, 3) odmładzanie skupin krzewów, 4) usuwanie wiatrołomów, 5) zakup, ustawienie i dekoracja choinek w okresie świątecznym, 6) zakup sadzonek drzew i krzewów oraz wykonywanie nasadzeń. Powierzchnia terenów zieleni, w lasów stanowiących własność Gminy Żagań o statusie miejskim wynosi około 430 ha. Wykonawca będzie prowadził prace związane z pielęgnacją i usuwaniem drzew zlokalizowanych : - w lesie komunalnym - w pasie drogowym dróg gminnych w Żaganiu. 3.2. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do opracowywania propozycji miesięcznych zakresów robót, w terminie do 25 dnia miesiąca poprzedzającego dany miesiąc. Zamawiający będzie zatwierdzał opracowany przez Wykonawcę zakres prac (przed rozpoczęciem nowego miesiąca), obejmujący kolejność, zakres i wartość robót wraz z terminem ich wykonania (typowanie robót); Realizacja robót prowadzona będzie zgodnie ze sztuką ogrodniczą, obowiązującymi przepisami w tym zakresie, polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, przepisami BHP, dobrze jakościowo i estetycznie. 3.3. Dodatkowe informacje związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: a) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza robót, b) ponoszenie kosztów zakupu, załadunku, rozładunku i składowania materiałów niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem, c) zapewnienie sprzętu wraz z obsługą, materiałami pędnymi i eksploatacyjnymi, niezbędnego do realizacji zamówienia, d) koszty ubezpieczeń, podatków, koszty działalności Wykonawcy, e) koszty dostarczenia i składowania powstałych podczas prowadzenia robót odpadów biodegradowalnych do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Marszowie; 2) prace będące przedmiotem zamówienia Wykonawca wykonana na podstawie szczegółowej umowy; 3) wykonawca w oparciu o podane w ofercie składniki cenotwórcze opracuje kosztorys ofertowy zawierający ceny jednostkowe na wykonanie poszczególnych rodzajów robót, które będą stanowiły podstawę do prowadzenia rozliczeń za wykonane roboty; 4) za prace uwzględnione w kosztorysie ofertowym, wynagrodzenie stanowić będzie iloczyn ilości rzeczywiście wykonanych prac, potwierdzonych przez Zamawiającego i podanych cen jednostkowych; 5) za prace nie uwzględnione w kosztorysie ofertowym wynagrodzenie ustalone będzie na podstawie kosztorysu, zatwierdzonego przez Zamawiającego, sporządzonego w oparciu o składniki cenotwórcze przedstawione w formularzu ofertowym; 6) koszty pracy sprzętu nie ujętego w kosztorysie rozliczane będą wg obowiązujących średnich cen SEKOCENBUDU lub wg kalkulacji własnej sprzętu, lecz ceny te nie mogą być wyższe od średnich cen SEKOCENBUDU bądź cen podmiotów wynajmujących odpowiedni sprzęt na rynku lokalnym; 7) rozlicznie za wykonanie prac następować będzie w okresach miesięcznych; 8) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z zakresem robót (czynności do wykonania), lokalizacją, a także terminem ich realizacji, określonymi w protokole typowania robót. 9) Wykonawca powinien posiadać dostęp do bazy magazynowej- na terenie Gminy Żagań o statusie miejskim , do nieodpłatnego przechowywania drewna opałowego pozyskanego z wycinki drzew.
II.1.5)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7, 77.21.14.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • 1) w zakresie posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający nie żąda od wykonawcy potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności, typu koncesja, zezwolenie, licencja, gdyż przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania takowych;
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • 2) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniającego ten wymóg tego Wykonawcę, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na bieżącej pielęgnacji, usuwaniu drzew. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wraz z ofertą wykaz Wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy usługi ujęte w wykazie usług głównych zostały wykonane należycie. Za główną usługę Zamawiający uznaje : usługę pielęgnacji drzew, wycinki drzew. Dowodami są poświadczenia wystawione przez podmiot, na rzecz którego Wykonawca świadczył usługę, z tym , że poświadczenie w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, a w stosunku do których Zamawiający żąda poświadczeń, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów- poświadczeń. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji obowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostepnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • 3) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań oprócz podstawowych wynikających z przedmiotu zamówienia;
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • 4) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia i na potwierdzenie spełnienia tego warunku złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.1. podpunkt 5 SIWZ, a w przypadku braku tego dokumentu inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie;.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za główną usługę Zamawiający uznaje : usługę pielęgnacji drzew, wycinki drzew.;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Kosztorys ofertowy 2. Pełnomocnictwa- w przypadkach określonych w SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Kryterium Środowiskowe - 10
IV.2.2)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zagan.pl zaklładka przetargi publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na pisemny wniosek Wykonawcy w Urzędzie Miasta w Żaganiu przy ul. Jana Pawła II nr 15. pok. nr 20 - Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Żaganiu przy ul. Jana Pawła II nr 15. pok. nr 20 - Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego, 68-100 Żagań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-06-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-06-20 11:38:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-06-20 11:41:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-07-28 15:18:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1629 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony